2010年2月18日星期四

小熊大戰恐龍三文治盒



今日好忙,因為有人嚟做pest control,所以而家至有時間upload d相上blog!


琴日我焗左漢保包,所以今朝試下整"嘩~~漢保包"盒比小王子返學!haha...原來整三文治盒係快N陪嘅~~可以consider長整bor! hahahahaha.......
雖然今朝整嘅過程就post5到上嚟,but我琴日模而整左一次,重影埋相ga!!晏d就會post埋上blog!到時你地睇下可5可以試做la!




漢保飽



本來我已經影哂教你地界腸仔花同飯團d相,但係影o個時係夜晚,所以d相好5靚!而d飯團呢~~~~我又覺得5夠易喎!所以決定再整過同影過至post上嚟~~~


pest control琴日無嚟呀!今日至嚟喎~~~激死人呀!我try睇下今日有無時間整,如果整到就晏d post上blog la~



呢個就係前日我焗嘅漢保飽o勒~~~~琴日我用左嚟整"嘩~~三文治box"嘅! hahaha.....

琴晚我又再焗多幾個,諗住用嚟教你地做多幾款超易做嘅三文治,等你地d小王子同小公主大飽口福!