2012年9月30日星期日

手工玫瑰方糖

喂~喂~喂~今次有又得意o野教你地na!
好!齊高呼 "小王子媽媽萬歲、萬歲、萬萬歲" 先。
教埋今堂 "玫瑰方糖" 之後,跟住o個幾堂"嘩!Box教室" 我會教返做"嘩!Box"o勒,因為我知道一路都有班"嘩!Box"嘅粉絲嘅,所以希望家有厭食小王子嘅你都可以同我一齊整"嘩!Box"。

今次教你地做呢個 "玫瑰方糖",又係一個間單、易做兼零失敗,但係出到嚟個樣又係靚到嚇得死人o個隻嘅。做 小小 o野、洗 小小 錢就可以攪到d茶飯......
無錯!
"小小付出,大大收獲" 正正就係我地C9繼 "輸人5輸陣" 嘅另一個代名詞la。
嘩哈~
哈~

係咁嘅~有日我忽然間諗起﹣﹣"不如試下做方糖la"!
記5記得以前我地細個o個陣,好多時去到d餐廳度食野,都會放粒方糖o係口度當係食糖gar?以前我地o個代點似而家d細路咁幸褔至得gar~放粒方糖o係口就當係食左糖ga na。於是就開始research、構思、試做、然後就出現今日呢個"手工玫瑰方糖" o勒。
"玫瑰方糖"
令一杯普通嘅奶茶透出淡淡嘅玫瑰味,老實講我覺得有 小小 浪漫feel呀!hahaha...而朱古力方糖呢我以前見過一次,覺得幾得意,所以今次試下自己做,佢為你o個杯day day飲到想死嘅咖啡帶嚟驚喜,係米好正先?











其實我重攪左好多其他5同款同5同味嘅方糖,但係因為我5想次次dVideo都攪到鬼咁長,所以今次淨係教你地做兩個味啫,有用現成方糖嚟做嘅~又有全人工手做嘅,第堂再教你地第d味同點樣用糖霜裝飾粒方糖。今次教你地用返上次學做糖皮花買落嘅糖皮做裝飾,等你地5洗哂o野。

o拿~咁又打到幾蚊爺頭ga na!積
少成多呀姊妹~



溫馨提示:
1. 玫瑰花茶泡好之後,色素要o係茶暖暖地o個時落,因為咁d色會容易d溝均。

2. 茶要全凍至可以加入砂糖中,如果5係砂糖會即時比熱整溶。

3. 玫瑰花最好預先去掉花蕊,淨係加入玫瑰花辨落砂糖中,咁做出嚟嘅方糖會靚好多。

4. 朱古力方糖可以用靚朱古力,5洗用cooking chocolate。

5. 溶朱古力要去掉高熱至可以加coat上方糖度,5係粒方糖會即時溶。

6. 今之我用左靚朱古力嚟做呢個朱古力方糖,如果你真係無辦法攪得掂靚嘅朱古力
(靚嘅朱古力比cooking chocolate難控制好多,想知多d嘅Blog友可以睇返我教gi朱古力o個堂"嘩!box教室"。)可以用返cooking chocolate嚟做,但係要快手d,5好等到d cooking chocolate凝固左你都未coat好d方糖。再5係放粒方糖放入冰箱度雪5分鐘至再coat朱古力都得。
7. 最好連同防潮包同做好嘅手工砂糖一齊。

8. 要好運至會見到朵花浮o係杯茶面gar,所以祝你好運o勒!

9. 吾一定要整方形嘅,用個細嘅cookie cutter嚟整都好,再5係就搵個細冰格又得。

10. d糖花記得要全乾至好痴上粒方糖度呀!

11. 只要存放得好,玫瑰方糖可以放好耐,但係朱容力方糖因為有朱古力可能會返潮嘅開係,最好5好放得太耐,否則朱右力面可能會出現雪花狀。

P.S. Video o係相下面,碌落小小la~