2012年10月31日星期三

好恐怖蛋皮盒



有時對住小王子我真係無語
之前米講過話小王子呢個term開始玩劍擎嘅~上劍擎堂嘅第一日,我專登早d去接小王子,因為我想去睇下小王子究竟攪成點
老實講~經過懶人hea網球同傻仔踢足球呢兩單o野之後,我都已經有哂心理準備,5會抱太大希望亦都5會太失望gar o勒。正所謂無期望就5會失望ar ma~
之但係........o係望到小王子練習劍擎嘅基本動作o個時......
SORRY!真係聽5住笑左出嚟~我都5想gar,但係大佬咁攪笑,點忍得到至得gar?
你地都知la~人地打劍擎個個舉起一隻手,對腳就ar下ar下好似隻蟹咁gar ma~但係5知點解我睇嚟睇去,都覺得小王子似o係度玩緊躲避球多過打劍咁gar呢?

o拿~o拿~o拿~你地千奇5好話﹣﹣>
                "aiya~人地o岩o岩第一堂學之ma!"

因為o個度人人都係第一堂學gar咋喎~因乜解究係得小王子一個打得咁攪笑gar呢?
我因為笑得實左太緊要得濟,無辦法繼續企向度觀賽,所以即刻上車打比小王子爸爸,嘩~真係笑到我肚都痛埋。
你地估下小王子爸爸同我講咩la na~
小王子爸爸話......
       "咁你快d入去錄低佢比我睇la~hahahaha......"
於是我nana臨走返入去用個iPhone錄低小王子"打躲避劍"嘅情形o勒~影o個時我真係笑到手都震埋呀!

好一對變態父母呀~o拿~Blog友們今日你地好彩na,因為呢個video我會post o係度比你地睇,最右手面傻下傻下~人地行佢又5行,到人地5行佢又行o個個就係小王子o勒~


外号~外号~
小王子第一本短篇小說終於面世o勒~
小王子除左做o野奇慢得驚人之外,重有一樣o野係超驚人嘅,係咩?就係熟聖經o勒~小王子由兩三歲就開始學睇聖經,初初就更係睇d好淺,圖畫多過乜嘅BB聖經la~佢識多小小我就換過本深dd嘅比佢,再識睇本深dd gar咩~我又再再再換本又再深dddd嘅比佢睇。
老實講聖經d字好鬼深,小王子識咁多字,最初都係由睇得聖經開始,越睇越認得多生字。

5知你地有無聽過聖經故事呢?有無聽過一個有關旦以理被投入獅子坑嘅故事呀?
小王子呢本小說就係講旦以理o係獅子坑度,除左o係聖經理面記  個天使同佢講嘅說話之外,天使重好秘密咁同旦以理講,天父要比3000歲命佢,要旦以理o係現代(即係而家)搵三件信物去除魔,因為天父知道o係好多年後嘅今日,魔鬼會重現人間.............
呢個就係小王子呢本小說嘅大綱o勒~都幾好睇gar!hahaha........

P.S. 今日個"嘩!Box"相o係最下面~