2010年8月23日星期一

小雞盒



5知點解~
      我無咩心機整"嘩box"!
                              好似到左瓶脛咁呀。
        又好似無咩想寫!
                              好似就快C咁。

會5會因為聽日係我生日,又短一年命同又老一歲,所以心情咁矛盾呢?不過生5生日,日子都係咁過,又5會有咩特別節目嘅~最多係夜晚出去食飯law!係咁ga na~o係呢度生活,邊似o係HK咁多節目!不過諗真其實我好似無真正o係HK度生活過,我17歲就離開HK,17歲之前嘅生活,米就係返學、補習同去學畫畫。以前我讀女校,係就係好開心。But d同學個個都5出得街,到中4、5補課,學校重要派回條比家長簽。重要有回條都重有家長以為個女呃佢,5信真係要補課喎!!!

所以雖然o個時我住o係HK,但係HK有好多地方我都未去過兼5識去。所以嚴格嚟講﹣﹣
            我係未真正o係HK度生活過!

不過成日見d friend o係Face Book度post相,我諗﹣﹣o係HK應該會多好多節目。至少o係HK有屋企人,可以返下屋企食飯,又可以同阿爸阿媽去飲下茶,我諗應該會幾開心ga!好善moo o個d個個Sunday同屋企人飲茶,又時時有"家庭聚會"嘅人!

唉~最慘係我5記得小王子今日係學校運動會,學校會供應BBQ,5洗帶Lunch。唉~早知就5咁早起身la!未到生日已經咁,好似5係一個好開始呀