2012年3月19日星期一

兵哥盒



怪事年年有,奇事今年特別多~

小王子間新學校"聚寶盤"確實夠哂奇趣。話說o岩o岩過左o個個星期六係"聚寶盤"一年一度嘅Symphony under the stars"(星下之交響樂團)。係呀!"聚寶盤"年年都搞呢個星下之交響樂團gar,咩嚟?米一邊聽學生組成嘅交響樂團,家長、朋友就一邊野餐兼望星星law~幾咁浪漫至得gar!

呢個星下之交響樂團,5一定要有細路o係"聚寶盤"度讀至可以去,人人都可以去嘅ga,重5收錢ga tim bor~我見"聚寶盤"派哂傳單比呢區d屋,請佢地都一齊去,點解我知?因為我都收到ar ma~咩你地5記得我係住o係"聚寶盤"隔離gar咩?hahahaha.....
星期五放學o個陣,小王子同我講......

小王子﹣﹣"媽媽!聽日有煙花放呀~"
我﹣﹣"吓?5係掛?"
小王子﹣﹣"係呀媽媽!佢地寫明話會放煙花gar。"
我﹣﹣"係咩?放煙花?係5係叫你地表演完,一人揸住幾支o個d衝天炮,然後向住個天"蕉~蕉~蕉~"咁咋?hahaha......"
小王子﹣﹣"hahahahahahah.....不過o個度寫住話係學校d Cadet放gar!"
我﹣﹣"無理由嘅~放煙花好貴gar。"
小王子﹣﹣"咩放煙花好貴ga咩?"
我﹣﹣"更係la~
小王子﹣﹣"要幾錢gar.............”
省下一萬字

點知星期六o個日落大雨,"聚寶盤"即刻出email比所有家長,"Symphony under the stars"(星下之交響樂團)改成"Symphony under the roof"(屋薝下之交響樂團),個Concert要改o係室內進行,好彩講到明煙花呢個環節係5會取消嘅~
o個晚淨係表演嘅學生已經有390人,下面嚟睇o個d呢~就超過二千人。原來d煙花真係"聚寶盤"d Cadet自己做同放嘅,我揸住部相機成晚,就係為左要影低d"煙花",post上blog過你地睇ar ma~hahaha....我幾咁掛住你地至得gar?一路等到夜晚10點幾至輪到放煙花......
無錯!當第一個煙花升上半空之際~我心情係相當之咁覆習嘅~
我認我見到d煙花o個陣﹣﹣﹣>
                                                  我係O 左咀嘅!
心諗﹣﹣>
                       "5係哇?咁認真?
                       "真煙花?咁誇張?"
再諗﹣﹣>
"嘩!"聚寶盤"d Cadet堅喎~連爆破都識?嘩~第時5去阿富汗打仗都可以去做賊喎!!!
又諗﹣﹣>
"嘩~第時叫小王子去join Cadet好喎。學識做煙花~第時無野撈可以返HK度做喎!"
..............
........
.....

總之心情係好覆習la~

Blog友們!請細心欣賞﹣﹣"誇nana School Concert之放煙花!"