2010年7月22日星期四

波鞋魚柳包



今日係一年一度嘅玩具大減價!每年到左呢個時候,好多大百貨公司就會玩具大減價。真係半價ga~有d可能多過半價tim ga bor。每年到左呢個時候,我都會去揀定一大堆玩具做聖誕禮物。5洗而家比錢ga bor,你揀定哂想要咩,就寄全o係o個間百貨公司度,然後久5久就去比小小錢,一直供到聖誕節。到左Christmas至攞d電具返屋企做聖誕禮物,幾好呀!又5洗一次過比哂錢,重5洗將d野放o係屋企度半年喎~家下屋企有萬7尺咩?放半年真係超左訂law!

而呢種比錢方法就係叫﹣﹣lay-by!

5係講小ga!真係好多人等開門入去買玩具ga~d人一早刨定個Catalogue,佢地會攞住份Catalogue ,總之一入到去就會用快而狠嘅速度,去立定自己想要嘅野。今年我5買聖誕禮物na~橫掂都無咩人要送,不過有個DS game,小王子一早就話來要,不過o個個係舊game,所以我同小王子講,等佢減價就買la~~我睇過個Catalogue ,o個個game今日會減價,所以我會同其他C9一樣﹣﹣﹣神咁早就去等開門o勒!

今日係星期四,小王子有P.E. lesson,所以今日係"嘩包"日。點解?上次米講過law~小王子話有P.E. lesson o個日個"口box“要細d,5係食得野嚟就趕5切換P.E.衫ma。所以以後逢星期一、四,都係"嘩包"日。
琴晚我尊登焗左十個包,之前又買左塊新鮮魚柳嚟整今日個魚柳包ga!其實我真係好鍾意食煎炸野嘅,所以時時都會o係屋企炸野食嘅~o個d吉烈豬排、炸魚同雞亦雞比...........呀咁,我真係愛死佢地law!不過小王子爸爸就o岩o岩相反,差5多所有我鍾意食嘅野,佢都5係好鍾意食。偏偏小王子爸爸最鍾意食o個d 矮瓜、苦瓜....呀咁﹣﹣米攪我law!小王子爸爸鍾意食有汁嘅野,而我呢~~~都話鍾意食煎炸野落,更係乾身ga la,總之越乾越o岩我law!

今朝整完隻波鞋面包,我都覺得好得意。好頂癮咁law!hahahaha......最衰個盒5夠大la~5係我整夠一對tim呀!hahahahaha......