2011年2月15日星期二

熊雞雞飯糰盒



上回講到小王子已經完全接受左自己係軟肉男嘅事實。其實重有一樣o野,小王子係深信不異嘅﹣﹣

  就係自己好靚仔!
呢單o野5知由幾時開始成為小王子嘅"事實"。不過小王子都算醒ga na,因為呢個"事實"佢淨係會o係屋企度同我講ga啫,可能連小王子自己都知,如果呢單"事實"揚左出去,係分分鐘會比人打鑊嘅~所以小王子淨係會o係屋企度自吹自擂,話自己 "Dazzling" 喎!
o拿!"Dazzling" 呢個字,本來我就5識嘅~but自從小王子用"Dazzling"嚟形容自己,我就學識多左一個英文生字o勒~我問小王子呢個字點解,佢話則係好似個頭會發光咁,好"橙"眼,個個女仔見到佢,都會"嘩~~~~"咁喎!

(小王子講"嘩"o個陣,係用祈禱咁嘅手,重成身打左一個冷震tim~)

 老實講﹣﹣我係確實有d比佢吹脹嘅!



上個禮拜我米話小王子話自己個肚腩大,要減肥咁話嘅~點知上個禮拜學校個swimming trail,人人除衫換泳褲o個時,個個都問小王子點解會咁廋嘅?
老實講,小王子其實5算係廋,but又5肥。um....正常地球人咁law!but 5知點解呢度d鬼仔,次次放完暑假,至少都重成十幾廿磅嘅。真係年年開學都嚇我一跳ga!
小王子話,有d人著起衫look 5 肥,but原來一除衫就周身肉喎~
小王子聽到d同學咁問佢,就即刻好自豪咁話﹣﹣


"I watch my diet"


唓!5係我,佢有咁fit?