2010年10月14日星期四

鬼手指盒



我一向都好鍾意砌砌圖,所以小王子好細個我就教佢砌砌圖,陪養佢呢樣興趣。
因為我覺得,砌砌圖可以訓練小朋友嘅耐性同觀察力,特別係訓練佢地留意d好細微嘅野。日子耐左,個小朋友連個人都會變得好細心。小王子由兩、三歲開始,我就同佢砌砌圖,由4塊砌到500塊。有d真係要砌幾日至砌得完ga,but我同佢砌完又拆,拆完又砌。點解?
因為就算個小朋友原本留意5到嘅o野,將同一張砌圖反復咁砌,當初睇5到嘅o野,就會慢慢留意到。到最後,個小朋友就會學識﹣﹣原來有好多o野係好細微,但係又5可以彿略。(以上全部都係我個人意見啫!無跟據嘅~5係秘及!)連小王子爸爸都頂我地5順!不過~5鍾意砌砌圖嘅人,係永遠都5會明白個中嘅樂趣嘅!

5知係米真係砌砌圖有效?所以小王子留意到其他人留意5到嘅野喎!就好似以下呢件攪笑o野o勒~

小王子上個term,數學有份功課要交,就係﹣﹣>"My dream house" o勒~
初初我都"owl"哂頭,點解數學堂要畫"My dream house" 呢?又5係美術堂!後來我見小王子做嘅時候就明o勒~
原來佢地嘅"My dream house",係要畫到好似我地去買樓o個時睇o個份單位圖則咁!要畫哂榢私,計哂比例。嘩!
咁又5同喎~咁難好多~而且同數學好有關tim bor~

咁呢度d學校,周之無日都話要presentation ga ma~總之咩功課跟尾嘅﹣﹣都係presentation la!更可况係呢份"My dream house"呢~咁佢地d鬼佬又懶open咁嘅,你presentation完,一定要你問其他人﹣﹣>"Any question?" 跟住就等佢地自由發問,順個便可以訓練埋你點應對tim!

"My dream house" 喎~咁d細路就更係畫到天花龍鳳,兼間屋個總面績重大過個政府大球場ga la!再加上一般鬼仔把口都係天下無敵嘅~叫佢地讀英文就話5得啫~家下叫佢地齋"up"喎!直頭o郎過油咁la~就o係鬼仔A做完佢o個個"My dream house"嘅 presentation 嘅時候,好得戚咁問"Any question?" o個時...........全部人都無意見,於是小王子就舉手,小王子問....
小王子﹣﹣" erm.......我有一個問題!erm.....where is the toilet?"
所有人靜哂....然後.......大爆笑!hahahahaha.....

鬼仔A﹣﹣"oh!我5記得放個toilet tim!"

到鬼仔B做presentation,又一樣,到左問"Any question?"嘅時候.........
小王子又舉手.......
小王子﹣﹣" erm.......我有一個問題!erm.....where is the front door?"
大家又大爆笑!hahahahaha.....

鬼仔B﹣﹣"oh!我5記得放個front door tim!"

鬼仔C做presentation,到左問"Any question?"嘅時候.........
小王子又舉手.......小王子﹣﹣" erm.......我有一個意見!erm......你間屋成幾千尺,個bed room o係呢邊盡頭,個toilet就o係另一邊盡頭。咁如果半夜急到爆咁點算呀?"
hahahahaha.......