2011年3月9日星期三

哈蜜瓜超人盒



琴日講到隱形富豪o係學校度分哂等級,今日會繼續講隱形富豪有幾富貴。

話說o岩o岩過左o個個星期六,我同小王子爸爸買左個手提電話比小王子。因為由今年開始......
小王子爸爸5再搾車返工又
因咩解究小王子爸爸可以咁嘆呢?
之5係因為小王子爸爸新請左個司機﹣﹣>即係本人!
有人車出車入,真係何其得戚至得ga!


小王子好多時候放學之後都有o野學嘅~好似星期一同星期二,我就要放低小王子去學o野,然後nana淋搾車返轉頭去車小王子爸爸。試過幾次,小王子學o野個老師竟然無嚟,但係小王子又通知5到我,最後小王子要o係門口度硬等成粒鐘。所以我同小王子爸爸講﹣﹣

不如出部電話比個仔law!

o個日我問小王子學校有無小朋友帶手提電話返學,小王子話﹣﹣ 更係有la!

咁都重5止,小王子話我聽佢學校o個d小朋友個個都攞住部iphone,有好多重係iphone 4 tim!

 嘩!!!

當家下o係HK度,攞住部iphone都分分鐘會比人老笠嘅時候,呢度竟然每個小學生都攞住部。係5係咁誇呀?

我同小王子講.......
我﹣﹣"媽媽今次5會買iphone比你,5係因為媽媽5捨得,而係你從來都無take good care of 你自己d o野,你o岩o岩學用電話,等你慣左攞電話,5會5見,媽媽至買個iphone比你。"

小王子﹣﹣"o我~"

我﹣﹣"o拿~如果你要download game,就一定要問過爸爸媽媽先,5可以自己download ga!"

小王子搶住答﹣﹣"我知ga媽媽!有d小朋友5話比佢地爸爸媽媽聽,係咁download好多game,用左好多錢ar ma~好似隱形富豪(化名)米係咁law!我5會咁ga。"

我﹣﹣"係?隱形富豪download好多game咩?"

小王子﹣﹣"係呀!佢咩game都download,用左成over AU$100 呀!"
我﹣﹣"係呀?咁佢爸爸媽媽米鬧死佢law?"

小王子﹣﹣"佢爸爸媽媽don't care bor~"

我﹣﹣"吓?你點知ga?隱形富豪同你講ga?"

小王子﹣﹣"更~係5係la!佢點會同我講至得ga?係佢同人講,我聽到ga咋!"

我﹣﹣"佢同人講話佢爸爸媽媽don't care,just比錢呀?"

小王子﹣﹣"係呀!"

我同小王子一路講,講到隱形富豪將d人分哂等級,小王子話....

小王子﹣﹣"媽媽!隱形富豪個人本身就係咁up 耷 ga!"
我﹣﹣"up 耷?"
我心諗?咩o野係"個人本身就係up 耷" ga呢?"up 耷"會5會係英文嚟ga呢?一話隱形富豪個人係咁up up 耷耷 呢?
於是我問小王子....

我﹣﹣"咩o野係"隱形富豪個人本身就係up 耷呀?"
小王子嘆左一口氣,用左個無我咁好氣嘅語氣,同我講.....
小王子﹣﹣"唉~"up 耷"米則係囂張law!"

我﹣﹣"wah hahahahahaha......"

我即刻同小王子爸爸講﹣﹣"個仔話隱形富豪個人本身就係up 耷 呀!佢話up 耷則係囂張喎!wah hahahaha...."

小王子爸爸﹣﹣" wah hahahahaha......"
小王子見我同小王子爸爸笑到差d虛脫咁濟,就猛問我.....
小王子﹣﹣"媽媽!咩係"up 耷"呀?"up 耷"點解呀?"
我﹣﹣"hahahaha...."up 耷"則係話d o野好舊,好殘,污污"jojo"咁,米叫"up 耷" law!

小王子﹣﹣"wah hahahahahhahaha......."

之後我同小王子講...
我﹣﹣"o拿~買左部電話比你,你5好帶返學show off喎!"

小王子﹣﹣"我更~係5會帶返學show off la媽媽!如果我帶返學,佢地淨係會不停咁話我做咩5買iphone ar咁,笑我就真la~"
我﹣﹣"吓?oh!咁......你會5會覺得媽媽5買iphone比你,你會5開心呀?"

小王子﹣﹣"更係5會la~as long as it work~"
聽見小王子咁講,我個心真係即時酸一酸,好感動呀!
我﹣﹣"媽媽應成你,下次就買部iphone比你la,好5好?"
小王子﹣﹣"嗯~"

感謝天父錫我一個咁明理嘅寶貝!