2011年3月17日星期四

衝上月球盒



其實.......美女視訊.....究竟關我咩事呢?
會5會係佢地5知我都已經係個美少女呢?

一或係佢地5認同我係一個美少女,所以day day 留言要我去睇美女視訊呢?
5會係5認同我哇?咁我洗5洗扔小小錢,賣少少廣告,同佢地講﹣﹣其實我都係美少女,所以5洗睇咩美女視訊呢?

一話係用小小錢,搵人打鑊留美女視訊言d人呢?

o拿!米再留美女視訊言la吓~我對美女視訊係完全無興趣ga law!

最近我o係度諗......其實小王子學校應該改名,應該叫"醫生總工會堪培拉支部子弟小學"。5係嘅話~有咩理由會有咁多醫生仔o係度讀至得ga?
重記5記得我地嘅口呺?無錯!就係呢個醫生多dumb kid

o拿!我淨係話我地呢度o個d醫生嘅Kid dump啫~所以如果你係醫生 or 你嘅另一半係醫生嘅話~

一係就立即離開本Blog!

一係就由頭將"小王子天地"睇一次,

睇完你就會明白我點解會咁講ga o勒~

上個禮拜有晚食飯o個陣,小王子同我講......
小王子﹣﹣"媽媽!我學校有個小朋友好攪笑ga~"

我﹣﹣"係?點攪笑呀?"
小王子﹣﹣"地獄判官(化名)5比人地攪or touch佢d o野ga!如果你一掂到佢d o野,佢就會講﹣﹣

‘Hey!Don't touch my things,I'll sue you!’

‘Hey!Don't move my things,I'll sue you!’"
我﹣﹣"吓?"
小王子爸爸﹣﹣"唉~呢d o野更係學爸爸媽媽ga la!更定佢阿爸阿媽o係屋企係咁講ga law!"
我﹣﹣"係?咁肯定佢個爸爸係律師嚟ga o勒~"
小王子﹣﹣"5係喎!地獄判官個爸爸係男生嚟ga喎!"
我﹣﹣"嘩!果然係醫生多dump kid呀~"

之後有一日,我同小王子講﹣﹣"如果你咩咩咩呢~I'll sue you!"

小王子﹣﹣"hahahahaha........媽媽!無d咁嘅o野ga~點I'll ’sue' you呀?"

我﹣﹣"咩無呀?地獄判官夠咁講lor!"
 小王子猛話"點I'll ’sue' you呀?".......我鞋你呀?我鞋你~我鞋你~我鞋你~......"

重要一路講,一路用隻手嚟擦對腳~

我見到佢咁至知道﹣﹣原來小王子聽錯"I'll sue you" 係 "I'll ’shoe you"呀!5怪之得佢猛話我鞋你~我鞋你~我鞋你la!
激死!!!

今朝我問小王子﹣﹣"地獄判官咁米無人同佢玩law?"

小王子﹣﹣"5係喎!有人同佢玩ga~"

我﹣﹣"吓?邊個呀?"
小王子﹣﹣"隱形富豪(化名)米係佢個friend law!"

我﹣﹣"o我~Those High class people!"

小王子﹣﹣"Yeah~"
我﹣﹣"Woo~so 善moo 佢law!"

5知隱形富豪係咩水嘅Blog友,請移玉步去呢度o急o急~