2011年2月23日星期三

眼鯨鯨飯糰盒



有追開小王子天地嘅Blog友,一定知道我有d潔癖ga o勒!我由細到大都 勁 勁 勁怕污"Jo"嘅~細個o個時,我好鍾意食魚蛋粉ga,咁o個時要食魚蛋粉呢d o野就更係去大排當度食嘅,我記得o個時我媽媽帶我去大排當度食魚蛋粉,我媽媽放左成尺咁厚嘅報紙落地下,我都5敢放對腳落個地度,重要媽咪一路餵我,我一路兩行眼淚係咁流。你地5會明有潔癖o個種悲哀法ga na~
所以雖然我o係HK度住過17個年頭,但係你地所講o個d淨係HK至有嘅地道乜乜、地道物物,我係通通都未試過嘅!例如.....
人人都話HK茶餐廳d奶茶好好飲ga~
 sorry!我未飲過。

HK茶餐廳d波蘿油好好味ga~
 sorry!我未食過。


茶餐廳一嬲都係我嘅大忌嚟,我成世人最怕對腳行落d紙皮石度,又打死都5肯坐卡位,因為我覺得呢兩樣o野都好污"Jo"。好多年前我睇過部西片,叫咩名就真係5記得o勒~但係裡面o個個男主角就係好似我咁,5行紙皮石、鎖左門又check完又check幾十次、餐廳永遠去o個一兩間、去到又永遠要坐番

同一個位、食同一樣o野。

o拿~我就係咁ga o勒!



今次我返HK,有個舊同學帶我去"茶餐廳"度,話我一定要試下佢地d波蘿

油同奶茶喎~
 吓!"茶餐廳"?

我個心真係即時離一離,but重有另一個舊同學一齊去,我又5好意思話怕,最後米跟住佢地一齊去law!

o個間"茶餐廳"o係銅鑼灣﹣﹣好似叫翠華!佢地話呢間o野好出名ga~d冰鎮波蘿油好好好好味ga,咁我見都去到lor,米試下人人都話好飲嘅HK"茶餐廳"奶茶、同個個都話好味嘅冰鎮波蘿油law!

個波蘿油一嚟到嘅時候,我望住塊成吋厚嘅冰鎮牛油,真係忍5住講左一句﹣﹣
"嘩~~好邪惡嘅波蘿油呀!!!"

咬左一啖......之後大叫.......

"天呀~~~世間上竟然有咁好食嘅o野嘅?"

我一食個波蘿油就知小王子一定會超級鍾意食呢樣o野,因為除左粥之外,我鍾意食嘅o野,小王子都多數會鍾意食嘅。


第日我同小王子講﹣﹣

我﹣﹣"媽媽琴日食左樣好好好好味嘅o野呀!"
小王子﹣﹣"係咩嚟呀?"

我﹣﹣"就係波蘿油o勒~"
小王子﹣﹣"咩o野係波蘿油呀?"

我﹣﹣"um......則係個波蘿包裡面夾住舊好厚好厚嘅牛油law!等媽媽搵日帶你去食la~好邪惡ga....hahahahaha....."


於是我就帶左小王子去返o個間翠華"茶餐廳"度食呢個"邪惡嘅波蘿油"o勒~小王子見到舊牛油放o係d冰上面,已經覺得好得意ga na,


小王子﹣﹣"點解d牛油要放o係d ice上面嘅?"


我﹣﹣"就係因為佢放o係d ice度,至叫冰鎮ar ma~中文係咁叫ga!你快d咬啖試下la~好好味ga,呢個就係邪惡波蘿油o勒!"

我見小王子咬左啖,就問小王子係米好好食呀?
小王子﹣﹣"嘩~真係好好味呀!但係媽媽,咩o野係邪惡呀?邪惡點解呀?"
我﹣﹣"hahahaha.....邪惡則係Evil law,則係Evil 波蘿油呀!塊butter咁厚,食左實肥la~咁重 5Evil ?

小王子﹣﹣"hahahahaha......"