2010年6月12日星期六

誰能明白我?

最近好多事事非非,算na~~~好無?5好再講na~有抄好,無抄好都5好再講na! 你5好去攪佢,又5好嚟攪我好5好呀?呢個係我嘅唯一平台,我係用嚟同人分晌小王子嘅點點滴滴, 分晌我每日為我最愛嘅人而努力嘅地方.如果你5愛小王子就同我滾~呢度無你嘅事! 我5回應5係心虛, 係我5想潑婦罵街,沒完沒了!

我一直都係緊守自己嘅綱位, 盡量5講人地嘅野.but原來好心無好報! 次次pom釘,但係又次次都5識學乖~我身邊嘅"朋友",充滿謊言同出賣.人人都淨係睇表面, 一個人笑代5代表係真開心呢?流住眼淚o個個又係米就一定係弱者呀? 就算我要喊,我都5要o係人面前喊~我死都要忍住! 我就係5要o係人面前哭哭啼啼! 我寧願失去想擁有嘅,都5要o係人面前哭哭啼啼!我諗~~~可以擁有小王子同小王子爸爸,已經用哂我所有嘅幸運na. 可能~~我太貪心!
人人都話--"嘩~你為左個仔放棄咁多呀?"
我成個世界淨係得
小王子同小王子爸爸, 除左佢地, 咩我重有其他野咩? 我究竟放棄左咩呀?
"友情"d咁"車此"嘅野,我真係玩5起! 呢d野我留返比d玩得起嘅人,我棄權! 5玩o勒~想趕我離場嘅人,5洗再扮野o勒~而家我離場, 辛苦哂你!

通常搵我幚手有兩樣人.一係喊苦喊彿形!
一打電話嚟就
喊苦喊彿.....
"朋友"--"嗚~~~~~"
我--"吓?咩事呀?"
"朋友"--"嗚~~~~~嗚~~~~~我老公點點...d細路又點..咁我又點喎.....嗚~~~~~"
我--"吓?咁好la~你5洗擔心,我會幚你
點ga na!"

第二形--"大打友情牌形"
"朋友"--"你可5可以幚我咁咁咁呀?"
我--"er.....我
5得閒喎!""朋友"--"係"
開始大打
友情牌......"朋友"--"聽日你有咩做啫?"
我--"er...........
聽日我要咁咁咁呀!"
"朋友"--"o我~~~咁你幾點要
咁咁咁呀?"
我--"吓?er........xx law!"
"朋友"--"係呀?咁要做到幾點呀?"
問到我5答都5得!
我--"er......
xx law!""朋友"--"咁要去邊度咁咁咁ga?"
我--"吓?um...xx law~"
"朋友"--"咁得la~~~你聽日咁咁咁,然後咁咁,再幚我咁咁米得law!"
連行程都幚我安排埋,你教我點推?