2010年9月9日星期四

Gozarutchi盒



今個禮拜係Tamagorchi week,我成個week都係整他

媽哥池。我一嬲對他媽哥池都無咩研究,去電腦到度search下,至知道原來他媽哥池係有咁多朋友仔ga。佢地d名先至"new 能"呀!琴日小王子爸爸問我,做咩兩日個"嘩box"都係一樣名嘅,我話5同名﹣﹣


一個係MAMETCHI、一個係MEMETCHI喎~小王子爸爸聽完就o係度笑。琴日我比他媽哥池朋友仔個表過小王子睇,小王子話呢個Gozarutchi係佢個飛罰,問我可5可以今日整喎~更係得la~他媽哥池d公仔易整到呢~~~hahahahaha.......

小王子下個禮拜要去wild Camp!4日3夜~無涼沖、o係野外要自己煮食,重有一晚係瞓脹幕。
淨係呢個Camp費用,就誠為AU$500大元,學校話~
會charge我account喎!講嘅時候用嘅語氣好似係5蚊咁ga咋,所以話呢~~~呢d"最高貴學付"幾咁高貴先得ga,一千幾百,真係尢如垃圾ga!

AU$500大元淨係個Camp嘅費用咋!o個d要帶去嘅裝備嘅價錢,至貴到嚇死人。

話說前兩個禮拜,阿"最高貴學付"為左呢個Camp,尊登請左呢個Camping嘅付責公司嘅人嚟學校,同d水魚﹣﹣家長去介紹到時要帶嘅裝備。又話到時會成日都o係條河度,又話到時會好污租嘅~千其5好買新野去,叫我地諗住可以5要嘅野至好比佢地帶去著喎~~~~~~

跟住佢就開始介紹要帶去嘅裝備o勒........

Mr. 屈話﹣﹣"親愛嘅水魚們,等我今日o係度為你地介紹當日要用嘅裝備下~"

第一樣要為大家介紹嘅係﹣﹣爬山鞋o拿!真係5好去買新嘅,不過呢對爬山鞋個底真係5同普通鞋ga,你地睇.......o拿!係米呀~個底真係5同ga,因為個底有咩咩咩,咁就可以點點點la~o拿!真係5好去買新嘅。But如果著普通o個d波鞋嘅話,個底無咩咩咩,咁就5可以點點點o勒。會好容易扇親ga!But 真係5好去買新嘅!

第二樣要為大家介紹嘅係﹣﹣Thermal底衫o拿!真係5好去買新嘅,不過呢到時o係山度真係會好凍ga~咁呢d衫係等別做嘅,佢有咩咩咩,咁就可以點
點點la~o拿!真係5好去買新嘅。But如果著普通o個d底衫可能會5夠暖ga,因為無咩咩咩,咁就5可以點點點o勒,而呢件底衫呢就賣AU$140幾。But 真係5好去買新嘅!

第三樣要為大家介紹嘅係﹣﹣防水衫o拿!真係5好去買新嘅,不過呢到時會有好多時間o係條河度。重要  ,到時如果無呢件防水衫呢~就會咁咁咁o勒~But 真係5好去買新嘅!

第四樣要為大家介紹嘅係﹣﹣快乾衫o拿!真係5好去買新嘅,不過呢到時要長時間o係條河度,會成身濕哂。而呢d超級快乾嘅衫有咩咩咩,咁就可以點點點o勒~如果無呢d快乾衫就會好麻煩,兼好易冷親ga~But 真係5好去買新嘅!

第五樣要為大家介紹嘅係.........

第六樣要為大家介紹嘅係.........

........

.......

........

.........o拿!真係5好去買新嘅!

咁則係話如果想個仔去到碌左落山、感冒 同凍死嘅~就千其5好買na!
頂!癈話連篇!

我去o急下d爬山鞋﹣﹣嘩!!!AU$250﹣AU$400?

我慘叫﹣﹣

5係哇?

跟手諗起o個句﹣﹣o拿!真係5好去買新嘅!

同埋o個句﹣﹣有咩咩咩~咁就可以點點點。無咩咩咩呢~咁你個仔就死更o勒


然後心諗﹣﹣頂!!!!!


最後淨係對爬山鞋就己經買左我AU$257,跟住去買埋o個d有咩咩咩~可以點點點嘅底衫,有咩咩咩~可以點點點嘅防水衫,有咩咩咩~可以點點點嘅快乾衫,重有o個d有咩咩咩~可以點點點嘅咩咩咩..........同埋o個d有咩咩咩~可以點點點嘅物物物!

小王子爸爸話﹣﹣
"嘩!淨係去一去呢個Camp就已經要洗千幾銀!我地成家去Queensland都5洗咁多呀!"