2012年4月26日星期四

小小包裹三文治盒



Sa 哇 Dee 級~Sa 哇 Dee 級~小王子開學na!
嘩!嘩!嘩!做咩事講哂泰文咁呀?
o我無~皆因呢排我迷上泰劇law !hahahaha.....喂!喂!喂!你地米睇小泰劇呀~原來好鬼死好睇gar!睇完泰劇真係咩韓劇、日劇都5願再睇呀。韓劇興花美男,泰國o個d係真男人,嘩!大隻到呢~d女主角至嚇人呀,平時想搵個靚嘅女明星已經夠難ga la,重要混血嘅~你真係諗都5洗諗,之不過泰國d女明星,個個又高又靚都5在講,重要人人都混左4至8個血統,天呀~真係靚到嚇死人gar!
咁你地都知la~家下係冬天,個個冬天我都死織難織o野ga ma,對我嚟講一路織冷衫一路睇電視係人間最高享受嚟gar ma,之旦係家下轉睇泰劇,下下都要追字幕,又要數針步,你地話o勒~幾鬼死難至得gar?

潛左水三個禮拜,家因小王子學校放假。呢個假期小王子除左要寫學校份最少三千字嘅小說之外,練琴就更ga la~重有我同小王子返左去Canberra學Piano,順個便可以陪下小王子爸爸ar ma~兼且小王子重同藍精靈、雞泡魚、肥仔Chris同恐怖份子佢地聚舊。小王子真係一路都好掛住藍精靈同雞泡魚佢地gar,今次藍精靈同雞泡魚兩個都請左小王子去佢地度Sleep Over,小王子真係開心到得形容5到,一早就開始倒數去佢地度嘅日子,重有一day小王子去左"Cap水Sir"個Chess Holiday Programe度,真係無nana又比"Cap水Sir" Cap走我80餅law!"Cap水Sir" 就更係開心la~有條水魚咁遠游埋嚟,佢一見到小王子就即刻同小王子握哂手咁,Of Course la~話哂都係客仔嚟ga ma!

如果你地重記得嘅話,藍精靈一嬲都生得好 矮 ,今年高左na~but小王子都高左喎,所以藍精靈都係到小王子博頭度。難怪小王子o係"Cap水Sir"個Holiday Programe度,d小學雞一見到小王子就問.....
小學雞﹣﹣"點解你咁大個都重嚟嘅?"
小王子指住肥仔Chris佢地﹣﹣"5止我係Year 7 ga喎,呢~阿肥仔Chris呀~恐怖份子呀~重有阿藍精靈佢地都係Year 7 ga喎!"
(o係"最高貴學府"度,肥仔Chris同恐怖份子都係屬於生得高嘅小朋友)
小學雞望一望肥仔Chris佢地﹣﹣"o我~咿?邊個係藍精靈呀?"
小學雞起勢咁望都見5到藍精靈,更係la~用望小王子佢地嘅海拔嚟搵藍精靈,係無可能見到gar law!
於是小王子指住藍精靈﹣﹣"呢~o個個米藍精靈law!"
小學雞﹣﹣"o我~嘩!真係睇5出喎~"
小王子﹣﹣" hahahaha......"