2010年5月10日星期一

熱狗盒



自從上個禮拜post左甜甜圈之後,突然間個個都話要做我新抱,一係就同我講佢都有個女。hahaha...我要o係度澄清﹣﹣我係要娶新抱,5係打算要童養媳
。所以一眾70,80,or 90年次嘅請速速彈開!有女嘅請連玉照乙張連同存摺影印副本以及報名費現金廿萬到對面一号𥦬排隊,入選嘅會有專人帶你去面試ga o勒!hahahaha.........

我寫blog除左想同你地分享我嘅食物同小王子嘅點點滴滴之外,我重想可以間5中寫下個人感受,發洩下情緒!點知親朋戚友個個捧場,攪到家下講friend又5得,想講親戚就重死!總之我在明,佢地在暗,好危險呀~~~~~~我而家有種勁捉蟲嘅feel law!所以我家下其實心情極差,但係又咩都5寫得喎!究竟~我個blog係愛嚟做咩ga呢?

因為心情5好,勁無心機整嘩box,所以琴晚溜夜焗左十個熱狗飽,整熱狗5洗諗ar ma~下面o個個係黑椒牛排飽,本來想放幾粒自已整嘅咖哩魚蛋落個box度,點知我試一試味﹣﹣嘩!好辣呀~~~所以淨係放左一粒落去。改放左兩粒我一早整好嘅茄汁芝士雞肉丸落去!
琴日我整左好多doughnut返church,用淨左d朱古力。咁琴晚又見到屋企有半包百力枝喎!米溶左d朱古力,coat埋落d百力枝度,放埋落個盒度law~5好哂ar ma!

PS. oh!重有~我重有壺熱嘅 Pumkin soup比佢帶返去做lunch嘅,but 無影到啫!