2010年11月19日星期五

求其足球三文治盒



我同你地講,o係呢一剎那我打字嘅時候,隻手重o係度震緊嘅
~點解?
嘩!你試下整幾百塊曲奇,重要上埋icing丫?你隻手重震過我tim呀!
唓~咁你又話做一百塊嘅,而家又話整2百塊?作大呀?
                               唉~~~~~
重好講tim!人老o勒~眼又蒙、耳又聾
,星期三晚我整左一百塊曲奇,重上埋icing tim,整到成點幾ga
,點知第二朝起身一睇﹣﹣     頂!d色5 o岩tim!
咁好似我呢d完美主義者,又點會由得佢至得gar?於是,我又再重做多一百塊,又再上過一百塊曲奇嘅icing!令到原本蝕水嘅order推到最高峰﹣﹣>
                                 蝕到倒嘔!

再加上呢個order 5係淨係要整62個cup cake,係整完個cake之後,o係個cake下面再放多62個cup cake。所以我係要整62個cup cake之後,再整多個幾層嘅蛋糕。
                                    天呀~~        
                    家下真係攰到想C!
你地更係以為我咁攰,琴日實無整"嘩box"比小王子la!錯o勒~我係有嘅。有諗過5整ga,but 心諗﹣﹣"無理由為左接order就5整"嘩box"比個仔gar?5係個仔我都5咁辛苦接order做la~咁米則係本沒倒至?"
正因為我受5住自己良心嘅責備,所以前晚我只係瞓左3個幾鐘,就起身整"嘩box" 同繼續整個蝕水cake o勒!
今日我淨係post琴日個"嘩box" d相啫!因為好鬼攰,蛋糕d相聽日至再整理na。