2012年7月8日星期日

免焗小熊曲奇(嘩!Box教室)



嘩!嘩!嘩!小王子放假放到下個禮拜一,星期二至返學,你地話係米正先?咩原來Sydney d學校6月個Term Break放咁長gar喎~早之就一早搬嚟la!hahahaha.....
點呀Blog友們?無見幾個禮拜,有無掛住我先? "斬"下眼又到左年中na bor~好快又到年尾個個開Party嘅時間o勒~憑我嘅經驗年年到年尾呢個時間,學校係一定5會咁易放過d家長嘅,更係話要你整乜整物返學校度充數。
o拿!姊妹們咁你地要打醒十二個精神o急實我呢幾堂"嘩!Box教室"na~因為呢幾次嘅"嘩!Box教室"將會救你地一命,d咩充數show呀~扮勁show呀~將會靠哂呢幾次嘅"嘩!Box教室"na。總之咩都好,最緊要本住我地嘅宗旨﹣﹣>
整咩都要易整、零失敗兼又個樣靚到嚇得死人嘅"呃鬼o野"!wah hahahaha.........

o拿o拿o拿!又值廿萬na~
為左要o親返今日個主題,我決定o係教你地整野食之前,要送個笑話過你地聽,er.....就咁嘅~呢個笑話係有小小核凸嘅~所以Blog友們要有心理準備先ar下~

森林裡面有一隻大灰熊同一隻兔仔o係度痾緊屎。
大灰熊忽然問兔仔:"喂!他痾完屎之後介5介意d屎黐住你d毛o架?"
兔仔諗左一陣就答:"咁又無乜所謂嘅~"
兔仔講完之後.....大灰熊就即刻捉住隻兔仔用嚟抿屎。

wah hahahaha...我第一次睇呢個笑話o個陣,真係笑到反肚咁濟gar!
5洗驚~雖則話我要貼題啫,但係今日5係教你整CCCCCCC~hahahaha......都5係整o個隻5怕d毛痴到咩 咩 咩嘅小白兔啫~今日係要教係地o個隻小熊呀!
前幾日我o係屋企刨食譜(話說我屋企有成千本食譜,英文、中文、日文咩都有),比我見到一個食譜幾正bor~咁我諗﹣﹣>
             "咿?其實改一改佢都得喎!"
於是乎我就整左呢個"免焗小熊曲奇"o勒~又一個零失敗之作,重記5記得我地嘅口号?無錯!就係佢﹣﹣>輸人5輸陣! 

PS. 視像教學o係blog嘅最下面(即係相嘅下面)

黑熊材料:
鮮忌廉 90ml
黑朱古力  150g
朱古力餅  125g

白熊材料:
鮮忌廉 90ml
白朱古力  200g
麥維他消化餅  190g

溫馨提示:
1. 5一定要用我用嘅餅嘅~你可以用你自己平時鍾意食嘅餅嚟整,不過5好係威化餅or有夾心嘅餅就ok。
2. 我o係video度話用200g麥維他消化餅,其實用少10g都ok,因為用200g嘅做出嚟嘅餅會硬身d,一定要用手"鍊"一陣至好搓形。不過無論係用190g or 200g,甚似180g嘅消化餅嚟整都5會影晌到制成品嘅味道。
3. 裝飾嘅糖可以任意選擇,but我提議最好用朱古力糖,因為個味會同個曲奇o岩d。
4. 曲奇最後整完形之後,要放返入雪櫃雪最少3個鐘。
5. 如果真係gi 5掂朱古力眼,白熊嘅曲奇可以用提子乾做眼,黑熊曲奇可以用糖銀珠做眼。
6. 新手小廚神,我提議整老鼠仔先,因為易整好多~
7. 呢個5係脆身嘅曲奇嚟,係屬於CHEWY口感嘅曲奇.