2012年11月9日星期五

小公主米通蛋糕


重記5記得前o個排小王子左個Cello比賽?每年呢個比賽都會o係所有驘左16歲以下賽事冠軍裡面,不論係咩樂器同組別,一共41個比賽項目度揀5超過10個人去另一個冠軍賽度,進行另一場比賽,今年佢地揀左小王子去呢場冠軍賽,淨係比佢邀請去冠軍賽嘅人已經每人有AU$300,若果再o係冠軍賽度勝出重會有獎金tim bor~

我同小王子爸爸從來都無諗過大會真係會揀仲小王子,更加5會知道原來會有獎金tim la~不過可以被邀請已經係一個光榮,所以無論到最後小王子驘又好~5驘又好~我同小王子爸爸都會好開心。講到底係要同16歲嘅人一齊比賽,5分樂器、5分年紀,真係會有d難度嘅。

為期4日3夜嘅"聚寶盤"Camp終於過去,小王子亦平安返回地球。其實有樣o野我真係5明~o個日我去到學校接小王子o個陣,見其他人個個都正常gar喎~
因乜解究係得小王子一個塊面一撻撻黑色,d牙又痴滿之前食過嘅o野,連d頭髮都好似打完杖咁,o個面重好似十日無挮so咁~
到我返到屋企打開佢個袋洗衫.....

         嘩!!!5打由自可,一打開個袋成陣惡臭"供"出嚟?
咩事呀?小王子明明係去豪華團gar?5通佢靜靜雞瞞住我去左阿富汗?

唉~跟本上小王子就係完全無照顧先己嘅能力,大佬呀~食完o野都抺一抺個咀la~呢d o野好似係常識嚟gar喎?o個日我見到佢落車個樣......

講真我真係5係好想認佢做仔呀~佢個樣真係衰到呢~

不過"聚寶盤"呢個wild Camp又真係豪華團嚟gar喎!!
話說"聚寶盤"o係藍山有屬於自己嘅成個Camp site,不過我5知道原來o係個Camp site度係有個長注嘅廚師,小王子今次去4日3夜,頭o個兩晚都係宿營嚟嘅~到最後o個晚至係露營gar啫。雖然佢地要日日遠足~又上山又落山咁行到就快釘,
之但係你地知5知佢地露營o個陣晚餐係食咩呀?
佢地露營o個晚竟然係食牛排!!我都未見過人地露營食牛排嘅~雖然要自己整,但係都係啫,兼且早餐重有英式鬆餅同麥片過佢地揀,5講我重以為佢地係o係酒店度食緊"早餐抱飛" tim呀!hahaha.......

咁宿營o個幾晚就更加5洗講la~晚餐又燒雞又成,連早餐都豪過人,又Pancake,又煙肉蛋咁~嘩!佢地d糧晌重好過o係屋企度,下次我都要跟埋小王子去至得呀!

而o個個Christian Study Board game亦都差不多做起o勒~今次小王子爸爸拍心口話佢攪掂,所以我只係幚手reseach下d圖畫啫。
小王子爸爸係第一次幚小王子做呢d剪剪貼貼嘅功課,做成點?小王子爸爸做得嘅就更係全電腦化la~係o個d 5識科技嘅C9仔(即本人)至下下都要落手落腳gar啫!家下科學發達,用個電腦攪掂哂再用張A2相紙成張Print出嚟就攪掂la~洗鬼又搓又焗咩?
就係咁~我又過左呢關o勒!!hahaha....多謝小王子爸爸!

今日post呢個"小公主米通蛋糕"就係用上次"嘩!Box教室"教你地做o個個米通餅嚟做gar o勒~
因為上堂教左你地用棉花糖嚟裝飾呢個米通餅,下堂要教你地用糖皮去裝飾,本來就係諗住教你地做呢個小公主,之但係我一做就發現原來都難難地,所以就咁Post上blog比你地睇。

而下堂就教你地用第個糖皮款去裝飾個米通蛋糕o勒~有興趣學做糖皮嘅
Blog友千奇5好錯過na!

所以今日個"嘩!Box"我聽日至Post o勒。