2012年5月21日星期一

小熊飯糰盒



上個禮拜我教o個個"夾心朱古力波"正5正先?有無諗住試下整先?有人問我夾心朱古力波上面o個個心心係米自己整嘅,係我自己用朱古力gi gar~But我5記得gi o個時影相呀,所以米無gi 心心o個個step law!下次我搵堂"嘩!Box教室"淨教點gi 朱古力花la~好無?erm........我o係度諗,下一堂嘅"嘩!Box教室"教整返"嘩!Box"好5好?有無提議想學整咩"嘩!Box"?如果你地對以前我整過嘅"嘩!Box"有興趣,可以留言post我個"嘩!Box" link比我,等我睇下你想學邊個,同難度係第幾級,教5教到你地做。因為我要我o係"嘩!Box教室"度教你地做嘅o野係﹣﹣>
                            簡單、易做兼零失敗。

因為對一嬲好少下廚but又心思思想開始整下o野食嘅人嚟講,花一担心機做到出嚟又5成功,真係哂錢兼哂心機gar ma~
而對o個d一嬲都比老公同仔女睇死整5到咩出樣嘅C9嚟講呢~就更加5衰得la!話哂點都要.....
                                輸人5輸陣ar ma~

簡單、易做嚟講就完全附合我地C9要吞Pop  嘅原則la~

而講到零失敗na喎~.....呢個正正就Fit哂我地C9 間5使都要打下斧頭嘅大前題la!你地話係米?hahaha.......真係C9也瘋狂呀!hahahaha......

唉~自從小王子爸爸都搬埋嚟Sydney同我地住,我真係即時忙左N倍。而家間屋5單止 細 過以前o係Canberra度住開o個間N倍,個廚房更加係 細 到無影。個爐重嚇人,係電爐嚟嘅,我次次煮飯前都要預熱個爐﹣﹣>
喂喂喂!你千奇米聽錯,我係話要預熱個煮食爐,5係個焗爐呀!!!
最慘係預熱到個煮食爐最熱o個陣~都5係好熱o個度死喎!!!
連個煮食爐都咁趣緻lor~咁個焗爐就更加係有性格嘅tim la,我家個焗爐係無論你較幾大火,個火都同你預期嘅5同嘅。幾有性格至得gar?我都已經放左個焗爐專用嘅溫度計入去,之但係5知點解佢個上火對我係永遠都咁鬼死熱情ga喎!而裡面嘅溫度就更加係吹無定向風派。
係呢度煮食間直係斷我雙臂咁,之但係小王子爸爸轉嚟呢度做o野人工又少左一節喎,咁我本住慳得就慳呢個宗旨,所以一個禮拜7day,day day三餐我都係o係屋企煮。連小王子同小王子爸爸食嘅腸仔包、雞尾包、蛋撻呀.......我都個個禮拜o係屋企自己焗。o係呢度買幾個包就已經要AU$ 10蚊、8蚊ga na,我焗5洗咁貴喎!!!
跟住重衰喎~我地以前住Canberra,凍到暈,day day一早一夜都零下幾度,BUT我煲住個暖氣gar ma~又5會o係街度hea,真係話之佢零下一 or 係零下十一 la,你地話係米先?
之但係家下o係Sydney度個暖氣係用電嘅,咁我又想慳埋d電費喎,所以死都5開個暖氣,又5知點解屋企時時都凍到死喎!!!唉~攪到前日我就發冷,小王子爸爸就猛咁流冷汗。咁我見小王子爸爸咁米即時開行個暖氣law,自己病就話啫~之但係如果因為咁攪到小王子同小王子爸爸病就5得ga la ma。
     唉~所以話有時d婆仔數真係5計得 。


轉話題o勒~我從來都無諗過原來Canberra係咁鄉下嘅地方嚟嘅,但係自從小王子由Canberra轉嚟Sydney讀書之後,我發現原來Canberra真係比Sydney落後好多。點解我咁講呢?淨係"聚寶盤"o個張學生証就已經令到我O哂咀la。

o拿!首先呢"聚寶盤"張學生証5會好似我地o個代咁~用張普通紙然後貼張相再過個膠咁古典gar o勒,佢地張學生証係好似張信用卡咁嘅質地,連張相都係直接印落去嘅。而o係"聚寶盤"嘅小食部更加係5可以用錢嘅~全部都係"o都"卡。連賣校服嘅 School Shop都一樣可以"o都"卡,家長係可以完全5洗到場。

可能你地用開八達通就覺得無咩咁特別,但係呢度5同HK,呢度無八達通呢樣o野gar,之但係"聚寶盤"張學生証呢就可以做到八達通呢個功能喎!重5止呀~連八達通做5到嘅佢都做到gar。

*每個o係"聚寶堂"讀書嘅學生都有一個自己嘅Account,而呢個Account父母係可有權進入嘅,而呢個Account係可以直接駁去自己個信用卡Account度。

*父母可以預定張學生証最多可以  有幾多錢﹣﹣eg.你可以定你個小朋友張學生証5可以  有多過AU$20。

*然後你可以定每次張學生証裡面一少過AU$10,就即刻自動o係自己個信用卡Account度過數落張學生証度,直至張學生証裡面有AU$20為止。

*重可以set定個小朋友每日5可以用多過幾多錢﹣﹣eg. 你可以set張生証裡面時時都有AU$20,但係每日就5可以用多過AU$8。係防止o個d大食小朋友不停咁買o野食、亂咁用錢。又可以防止有人迫害個小朋友買o野請佢地食。

*可能你地學得咁都5算係d咩野,but"聚寶盤"呢張學生証有樣連八達通做5到嘅功能,就係父母一上網就可以知道個小朋友今日究竟買左咩嚟食。有無又買左d爸爸媽媽話5好食嘅o野呢?總之一上網就知道哂。

我做過小食部,每張學生証都有哂相,一o都張卡個電腦就會出哂你張相同個人資料,要對樣至會收錢。而且有樣o野好喎~就係學生証Account裡面d錢係跟Account而5係跟卡,所以就算你5見左張學生証都5會5見左裡面d錢,因為d錢係o係個Account度而5係o係張卡度。
5止呀其實我真係好欣賞"聚寶盤"呢張學生証呀~d細路5洗帶錢返學,咁就會避免好多不怎要嘅麻煩la ma。簡直係雙驘呀~