2010年11月29日星期一

聖誕盒



講返上個禮拜小王子學校o個個"籌旗mini Fete" 先下~話說o個日小王子放學返嚟,就一輪咀咁同得講個mini Fete有咩玩、有咩食。其中一樣不得不提嘅~就係小王子話
          "有個小朋友帶左$160返學去個mini fete度。"
AU$160 喎大佬!HK$160都嘩嘩聲la~究竟而家d家長係米有精神病ga呢?真係痴線ga!我今年又係比左廿餅過小王子啫,佢用淨 一蚊返嚟。以小王子嘅性格,到放學都無跌到o個一蚊,重攞到返屋企,已經係神跡嚟ga na。

不過,以上都係題外話嚟ga啫,5係我今日想講嘅o野!(係米覺得我好強呢?點解可以day day都有咁多o野講ga呢?hahahaha....)我想講嘅係......
親愛嘅Blog友們!重記5記得"燒烤叉"?

                      咩話?5記得?

燒烤叉今次又攪咩呢?老實講,燒烤叉就快爬金賢重頭,做左我第一号偶像ga o勒。點解?
因為燒烤叉今次玩偷錢﹣﹣嘩!連偷錢都出埋喎~佢係差殺人
未做ga咋!幾勁至得ga。殺人同做賊係差dd勇氣ga咋,家下燒烤叉已經去到偷錢呢步,照咁推斷.....應該離擁有殺人嘅勇氣不遠矣!

話說小王子班有一個白醫仔,佢3年級o個陣都係同小王子一班嘅,當年有一日放學,小王子同我講,佢班有個小朋友攞錢返學校派﹣﹣5洗驚!你地真係無聽錯,有條白醫仔無la la攞錢返學派!唓~派錢有幾奇啫?我咁窮派就話奇啫~有個阿媽做醫生,大把錢派la!無錯,又一個醫生仔。
呢個白醫仔有鋪癮,就係鍾意日日帶錢返學。其實小王子學校規定,小學部係5準去小食部度買o野食嘅,所以小學部嘅小朋友根本就5洗帶錢返學
。But白醫仔就驚死人5知佢有錢,day day都帶錢返學嘅。
o係mini Fete之前一日,阿白醫仔又帶左個銀包返學,點知比人"頓"左(抵死!),總之展轉之下,比阿白醫仔發現,原來佢個銀包係比燒烤叉"頓"左。咁阿白醫仔就更係去找燒烤叉悔氣la~
咁好似阿燒烤叉呢d咁嘅癈物,會有咩反應啫?更係惡人先告狀﹣﹣大喊law~都話呢d game,一嬲都係邊個喊先就邊個驘ga lor。
燒烤叉一路喊,一路話同阿白醫仔講﹣﹣
"嗚~嗚~我都諗住等間比返你ga la,嗚~嗚........."
 (唓!我諗住等間比個皇帝過你做~)
小王子o係隔離睇5過眼,就講左句﹣﹣
"比咩啫?你原先就5應該攞左人地d o野la~"
(叻仔!有point呀~)

燒烤叉見世色5對,就一路喊住咁行,話要去搵老師。
(記5記得"技安"?尊歧視有色人種o個個肥仔呀!佢都o係度,重睇哂成個過程。)
小王子見到咁,就話﹣﹣"我吾知佢點解要去搵老師?見到老師佢又可以點講呢?同老師講“我偷左人野呀”?"
之後"技安"就話﹣﹣" I agree!"

唉~真係童年陰影呀!攪到小王子有日同我講﹣﹣
     
 "媽媽!點解Doctor d仔個個都咁bad嘅?"

mini Fete o個日,小王子o係學校度,無la la比個網球打到隻眼,咁小王子一嬲都好少喊ga ma~除非真係整到好痛。咁o個日小王子比個網球打仲隻眼,真係好鬼痛,雖然小王子無喊,但係就有流到眼淚。o個條燒烤叉見到小王子流眼淚,就話﹣﹣
   
"唓~咩你咁泎ga,咁小o野都喊!"
小王子就回燒烤叉一句﹣﹣
         
"好過你丫,你自己偷左人o野都喊喎?"
燒烤叉即時口啞啞

         
  叻仔呀!我嘅小王子~