2010年10月28日星期四

精靈pizza盒




嘩!真係N咁耐係整過"嘩~寵物小精靈盒" o勒,所以今日我整左個"嘩~精靈pizza"。hahaha.....幾鬼C得意呀!第一次整所以整得mama,下一次再整一定可以整得靚d啫。

我5記得結婚紀念日呢,早就見怪不怪。記得o個次至出奇la~就算係小王子爸爸嘅生日,我都係年年都5記得嘅~無法la~心血少ar ma!hahaha......除左o岩o岩結婚第一年之外,我無一年係記得結婚紀念日嘅~老實講,我連同小王子爸係咩年結婚,同我地今年係興祝幾多週年,我都5記得!erm.........我琴日尊登諗過一諗,我諗...好似係14週年掛?But未得小王子爸爸證實,所以5作得準。

年年都係小王子爸爸提我,不過,今年我竟然記得喎!嘩~真係神奇呀!話說小王子下個禮拜要考piano,我day day比佢個piano teacher迫到差d要跳海。個心一路都係諗住﹣﹣  
"個仔3号考琴!個仔3号考琴!"
琴日搾搾下車,突然間諗起﹣﹣
  "好想食片皮鴨tim,幾時至有特別日子呢?自己生日又過左,老公生日又未到....個仔3号考琴......咿?3号?2号米係結婚紀念日law!"

點解我會由片皮鴨諗到去結婚紀念日咁強?
因為我地淨係有特別日子,至會去食呢d o野ga!5似你地o係HK,想食就去食law~好o野呀!有藉口去食片皮鴨lu~Yeah!不過.......2号係星期二,
星期二小王子要學法文學到7:15pm,睇嚟o個日5洗止意出得街食飯o勒~
                          灰-ing!