2013年4月22日星期一

木糠芝士餅



今次英國之旅小王子有機會去到世界出名嘅牛津大學度參觀,嘩!靚到呢~真係5怪之得連Harry Potter都要o係o個度拍la。我覺得成個城市都好似係為間大學而存在咁,小王子同我講話好鍾意呢個地方,我同佢講.......





"如果你第時真係好想o係呢度讀書而你又真係讀到書嘅話,媽媽賣左間屋嚟供你,但係你真係要比心機讀書呀!"

聽個導遊講,要o係牛津度讀書一dd都5平,學費固然之係貴,重要計埋食宿費~所以若然小王子真係要去呢度讀書嘅話,到時我可能5只係賣屋,可能連身都要賣埋呀!但係又擔心賣身都無人要喎~喂!問定先o勒,有無人要請廚師呀?請我day day有cake食gar!hahaha......

不過做父母係咁gar la,5通見個仔讀到書,就係為左貪圖自己生活要過得舒服5供佢去讀咩?如果咁樣我真係會覺得自己好對5住個仔gar!話哂個仔嘅人生嚟gar喎,第時佢係做律師定老師、醫生定待應生,就算小王子真係要讀音樂,所有o野都係影晌到佢嘅一生,我當然要行事小心la~你地話係米先?

不過小王子一心去參觀牛津大學個圖書館,原來牛津真係有好多圖書館gar喎,點知人地淨係準學生入,其他人一慨不得內進,攪到小王子對住我o都哂咀~hahaha......我同佢講如果你真係想入去佢地d圖書館度睇書就要比心機讀書至得na,o係度讀書米入得去law!hahaha....

到底我將來會5會要瞓街呢?咁就要適目以待o勒!

PS. 呢個木糠芝直餅係米好靚呢?7月買我本新書就有得學o勒~敬請期待。






沒有留言:

發佈留言