2013年7月15日星期一

神秘綉球花Cupcake


你又估5估到究竟呢個Cupcake有咩咁特別呢?
一朵咁靚嘅綉球花5歲嘅小朋友都做到,你又知5知係點做gar呢?
想知?

好易啫~重有一日就係書展o勒,到時記得買本我嘅新書米有得學law!
認住呢個封面呀~呢本就係小王子媽媽嘔心瀝血嘅新作﹣﹣>

  Vivian 巧手裝飾蛋糕



就算5整蛋糕都記得買番十本八本嚟震宅呀!

今日同要同你地討論嘅題目係﹣﹣>
軟皮蛇是怎樣練成的?


有樣o野我真係好配服小王子,就係..........




超樂觀同天跌落嚟當被冚嘅o個份情操。
我本人嚟講就係o個d好天怕落雨、落雨又怕閃電、閃電又怕比雷劈、劈中又怕死、死左又怕上5到天堂嘅o個種﹣﹣﹣>
被害妄想症患者。
我認﹣﹣>我係搭親飛機都怕得要死嘅!
而小王子呢~
由細到大就算比我打都重會,er......你地有無做過o個d心理測驗呀?呢~比個圖你睇,成個圖得兩個圈,問你覺得係咩?悲觀嘅人話會見到個窿樂觀嘅人會見到個冬甩gar呢~又或者比半杯水你,問你覺得點?悲觀嘅人話淨返半杯水樂觀o個d會話重有半杯水呢~
我試過同小王子做呢d心理測驗,小王子一見到張圖就話﹣﹣>
"冬甩嚟law!" "重有半杯水law!"

o拿!就咁嘅~隨住小王子越嚟越,有日我突然擔心.....
"咿?小王子第日會5會娶個鬼妹返嚟呢?"

前兩日我忽然間諗起呢單o野,於是問小王子.......

我﹣﹣"你第時會5會娶個鬼妹做老婆呢?"


小王子﹣﹣"我都5知呀~可能會gar!"

我﹣﹣"吓?咁如果你第時真係娶個鬼妹返嚟我點算呀?"


小王子﹣﹣"媽媽!你睇o野應該look at the bright side ar ma~"(睇野應該要正面d)

我﹣﹣"點Bright side呀?"


小王子﹣﹣"o拿!如果我真係娶個鬼妹返嚟,你d英文就會即刻好十倍。"

我﹣﹣"係wor~"


小王子﹣﹣"係呀~我樣樣o野都可以look at the bright side gar。"

我﹣﹣"樣樣o野都得?咁如果我鬧你,罰你無Free Time呢?"


小王子﹣﹣"咁我米去諗下o野law,重好la~橫掂我都有好多o野想要諗!"

我吹脹﹣ing ﹣﹣"=_="  !

呢個就係軟皮蛇的練成o勒~










沒有留言:

發佈留言