2010年1月29日星期五

Karen's Wedding cake



Karen係小王子個姑姐,呢個蛋糕係佢9年前結婚o個時我做嚟送比佢嘅~~~

今次我無用到roll-out icing嚟cover個蛋糕,而係用Toyal icing做蛋糕嘅面。除左係因為係要將個蛋糕面做到好似樹幹咁,有d粗糙嘅感覺。最大嘅原因係因為o個年5興用roll-out icing嚟做結婚蛋糕!

如果你有留意, 其實年年都會出一本結婚蛋糕嘅雜誌,裡面會講o個年結婚蛋糕嘅吹勢,今年興d咩款嘅結婚蛋糕呢?睇完你就知o勒~~

薰衣草曲奇,紅茶曲奇,朱古力曲奇


前日係公眾假期,小王子爸爸5洗返工!我最中意爸爸可以成日o係屋企陪住我ga o勒~~~~雖然佢都係呢o係書房度,but有佢o係屋企個feel真係完全5同ga!!!!!The only time我5鍾意佢o係我身邊就係我買野比錢o個陣o勒!um........咁我有時係狼狼地嘅~~~hahahahaha.......

oh!又離題tim~~~~我想講嘅係親住小王子爸爸同小王子都o係屋企,咁更係要整留個下午茶過佢地嘆la!你話係米?

紅茶曲奇


蕫依草曲奇



朱古力曲奇