2013年1月13日星期日

蜜蜂年果碟



上個禮拜教你地做o個個得意年果有無試下做呢?
咩話?你5食乾果?
整比屋企人食law!

吓?全家都無人食乾果?
整定等人地嚟拜年食law!

What?無咩人like乾果?
大佬呀!家下邊有人話教你地做嚟比人食啫?做嚟show off ar ma!
o拿~試問你地人生裡面有幾多個親戚係一年至見一次面丫?一年見一次,米就係嚟拜年o個陣law!就係一生人都無咩幾何見到大家,所以每次見面嘅機會都要全力以付,你名垂千古一或遺臭萬年就係靠呢次一年一度嘅約會o勒~
則係咁嘅,如果人地嚟到你度拜年,見你整d咁靚嘅野嚟朝呼佢,不論佢食一或5食乾果都好,o係未來呢一年裡面佢地見親d三姑同六婆,只要一題起你屋企就會話﹣﹣
"aiya~阿邊個邊個個老婆好本事嘅,呢呢呢上次我去佢度拜年o個陣之ma~佢個老婆整定哂d好靚嘅野嚟朝呼我呀!"
OR
"aiya~阿邊個邊個個女好叻gar,又乖喎!呢呢呢上次我去佢度拜年之ma~佢個女重識得整d好靚嘅野嚟朝呼我呀!"
o拿~o拿~o拿~淨係呢兩句宣傳口号就經已係無價la!

咩話?得o個一樣賀年小食5夠令人地記得你?
咁好易啫~今日教多你一樣下~睇怕你學埋今日"嘩!Box教室"呢個"蜜蜂年果碟",真係想人5記得你都幾難law!hahahaha........

咩話?太感動?想報答我?好簡單啫!
廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!廿萬!
重有~7月記得買我本食譜呀下。