2010年7月30日星期五

豆腐雪芳蛋糕 order


多謝大家嘅留言。好多人問候小王子,其實佢一d都無5開心,小王子嘅EQ係我見過嘅地球人當中~

                                  最 最 最 強 嘅 !

 平時佢比我打o個時都重笑ga!小王子淨係驚我5開心ga啫!佢覺得又5係自己拉得5好,係個評判坐咁遠聽5到我拉啫~洗咩要5開心?今年5得米出年再嚟過law!完左比賽去食飯o個陣,小王子已經識問我可5可以玩DS na~因為o個晚攪到半夜,我見第朝小王子眼瞓得好緊要,所以o個日我無比佢返學。因為無lala多左一日假期,佢成朝唱住兒歌,風so到不得了呀!根本都無為過琴晚嘅事而5開心。

我5係放5開小王子輸,比賽本來就有輸驘。我係好為個仔5甘心啫~小王子一個月都開5到電視睇一次,就算係weekend都一樣。要得term break至會有機會睇到電視,所以我屋企長期裝FOXTEL(收費電視),我就係知就小王子無時間睇電視,所以我想無論佢幾時有機會,我要一開個電視就有卡通。普通電視台5係24小時都有卡通睇ga!係呀~小王子而家都重係好鐘意睇卡通ga!

就係因為個仔為音樂付出左咁多,
人地睇電視o個時~小王子o係度練緊琴
人地上緊網o個時~小王子o係度練緊琴
人地玩緊o個時~小王子都一樣係o係度練緊琴

無論係小王子,一或係我同小王子爸爸,我地從來都無偷過懶。一年365日,無一日係無練琴嘅~就算係病,只要5係起5到身,小王子都會練琴。小王子從來、係從來都無因為持住自己有天份而偷懶過,反而更加努力練習。小王子練琴係要我、或者係小王子爸爸幚嘅~所以因為要同小王子練琴嘅關係,我同小王子爸爸機乎係完全5出街,就算係好攰,我都會堅持o係屋企煮飯食。等小王子可以多d時間練琴。

小王子6歲o個年去過一個比賽,當佢一拉琴o個陣,竟然有個鬼婆大叫"IS NOT FAIR"! 因為佢覺得小王子拉得太好,將佢個女比下去。到評判宣怖結果o個陣,佢大叫佢個女得5歲啫~(我心諗﹣﹣呢場係7歲and under嘅比賽,你個女更係得5歲la~5通15歲咩?)小王子5歲o個陣已經拉緊5級la~你個女玩緊o個時,我個仔練緊琴呀!有幾"NOT FAIR"呀?
d人根本沒殺左小王子嘅努力。

可能你會話"今年5得米等出年law!"
你知5知要再努力多幾多日至到"出年"呀?

點解我會知o個個評判係因為聽5到小王子拉琴至會咁判?因為o係張comment紙上面,佢咩技術上嘅評語都無寫,淨係寫左句~
                   "你拉得太細聲!"

有blog友留言問我,咁小王子會5會無左個獎學金?
                          係5會嘅~
因為5係驘左呢個比賽就會攞到獎學金,而係驘比賽會令到小王子個Profile靚d,攞到嘅機會大d啫~而家唯有寄望小王子9月考演奏級攞到好成績,因為無咁細個可以考到演奏級,希望對考獎學金有幚助!

P.S.呢個豆腐雪芳蛋糕係上個禮拜人地訂嘅~我試整左個新嘅朱古力絲帶花,果然係難度8級呀!下次再整一定會靚d!