2012年10月9日星期二

傻蝠盒


親愛嘅Blog友們,我要再一次o係呢度澄清.......
都話左我係住o係澳洲度gar洛~o係HK嘅Blog友5洗再留言問我接5接order na。

o係HK嘅Blog友又想搵人做蛋糕嘅,可以搵我個老友華仔整,佢都整得好靚gar~佢條link o係呢度﹣﹣>
http://www.facebook.com/pages/mini-Kup/125844797442686

BUT 撻我個朵佢都5見得會比個知己價過你ga 喎!hahahaha......

上個月"聚寶盤"搞左個春季遊藝會,食嘅、玩嘅、睇嘅、表演嘅兼連機動遊戲都有,咩 碰碰車呀~攀石機呀~跳樓機、海盜船....應有盡有~咁我就更係超盡責咁照落好多相過你地睇la!o拿~今日Post上Blog na。
其實呢類遊藝會間間學校都有搞,全部都係o係自已校園度舉行,有米嘅學校就搞大型遊藝會5行缺水o個d學校就搞遊藝會law!逢親School Fete學校家長一定全體總動員,搞攤位、搞義賣、總之就各出其謀幕求為自己學校搶錢。咩話?我有無幚手?hahahaha......我呢d Potato,呢o係咁間薯仔倉入面,就更係搏哂大霧咁5覺5覺就咁就.........算~gar la!
咩啫?咩喎?咁我呢dC9仔,又無尊長,淨係識煮兩餐就米出去獻世la ma~你地話係米先?"聚寶盤"人強馬壯,全校成二千幾個學生,咩勁人都有la~洗鬼我咩!
所以o個日我淨係付責去玩同影相啫!hahaha.....你地話係米爽先?


不過我真係配服"聚寶盤"d家長gar!佢地真係有諗頭gar喎~點解我咁講?因為"聚寶盤"春節遊藝會o個日有幾百個攤位,其中有d真係出位都暴gar!

好似有個
攤位就搞左檔兒童雞尾酒,靚靚嘅雞尾酒膠杯加埋d五顏六色嘅果汁溝汽水,重要插埋把傘仔tim!嘩~幾咁正呀,真係成杯雞尾酒咁gar,現場好多細路都一人揸返一杯,都不知幾咁爽。

重有檔賣二手書嘅,因為小王子係書蟲嘅關係,平時一有二手書開倉我都會帶小王子去掃場嘅,之但係o個d二手書真係又殘又舊,次次買到返嚟我都要用滴露抺過至比小王子睇嘅。
但係"聚寶盤"呢檔二手書,查實用二手書嚟形容佢我個人覺得係有d侮辱佢,因為佢地d書重新過出面書局賣o個d,有d重成套成套新嘅一樣咁擺o係度賣,全部"二手書"都係由學校家長捐出嚟嘅,所以係無本生利。至於個賣法更加係奇趣,就係無論咩書都好一律"兩蚊一寸"
咩叫做"兩蚊一寸"?好似小王子買左5本書,收錢o個個人就成棟書放o係台度,然後再棟把鐵尺o係隔離,成棟書5寸高就收10蚊law!兩蚊一寸ar ma,嘩~d書新到咁賣兩蚊一寸,我打算出年推架手推車去掃!hahaha.....

不過......最 最 出位,又最 最 頂癮嘅5係呢檔"兒童雞尾酒",而係o個檔"受傷打石膏"呀!
話說我陪小王子去
遊藝會度玩,咁小王子就更係住玩機動遊戲la~咁我呢d陪太子讀書嘅就周圍"頭鱷鱷"o勒~
但係5知點解......
咿?點解咁多人整親隻手嘅?心諗.....
"唉~d鬼真係百厭gar!一年都5知整斷幾多次手腳~"
點知我行下~行下~
竟然見到檔尊幚人打石膏嘅檔口,同場排隊嘅父母不停咁猛問自己個小朋友﹣﹣>
"傷手指一或修手臂?"
吓?5係哇?原來有檔o野玩打石膏呀?
呢檔"受傷打石膏"不停咁有好多人排隊,我眼見就係全場最好生意嘅一檔,o係度打石膏重可以揀打粉紅色定打粉藍色嘅石膏。