2012年2月6日星期一

開學貓盒



骨摩零~骨摩零呀~
都話左快好嘅日子係來匆匆、去匆匆gar la~兩個月嘅暑假真係話咁快就過,好懷念日日5洗一早起身嘅日子,好懷念日日嘆住個世界嘅咁過嘅時間呀~
天呀~我要嘆世界呀!
天呀~我要嘆足一世世界呀!

咁當然~邊機會有嘆一世世界呢支歌仔唱至得gar?正所謂~5洗你捱一世世界都偷笑la!你地話係米?
小王子話咁快,就由一個小學雞搖身一變~變成隻中學鴨o勒!而我同小王子亦都由Canberra搬左落Sydney度。新學校、新地方,老實講~我真係有好多o野都5適應。由其係無左小王子爸爸o係身邊,好多o野都要自己攪掂,時時要用腦不特止~重做左好多個第一次!例如.......
例如我嚟左澳洲廿幾年,但係實不相瞞~我係未剪過草gar law!以前一路都係小王子爸爸剪gar~不過而家要自己剪na,係gar~我係剪得好泎gar!雖然我剪得慢啫,但係如果我一日剪小小、一日剪小小咁,到Weekend小王子爸爸返嚟o個陣,我應該剪得哂o個幾塊"奪命野草地"嘅!係gar~o個幾撻地係得野草gar咋~邊有草至得gar?我個人厚道至話剪草啫~查實我一路剪緊嘅係野草嚟之ma,撻地同小王子爸爸個頭一樣﹣﹣﹣寸草不生law!咁小王子爸爸Weekend返到嚟就5洗做咁多o野la ma。
原來剪草咁辛苦,我而家知道~原來小王子爸爸以前做Garden係咁辛苦ga喎!

小王子返左學一個禮拜na~開學之前幾日學校有個Music Camp,咁小王子係攞獎學金嘅~點敢話5去至得gar?三日兩夜嘅Music Camp,小王子都算好開心~重認識左好多新朋友。學校裡面淨係得當日面試獎學金嘅考官見過小王子拉琴,學生更加5會知道今年係邊個攞獎學金入學嘅。不過就係因為呢個Camp,學校音樂部所有嘅老師同有去到Music Camp嘅人,都因為o係Camp裡面見到小王子拉大提琴,而家人人都知道小王子係獎學金入學嘅。我去Camp度接小王子o個陣,小王子同我講話佢覺得琴晚拉完個Concert之後,自己特然間好似變左個明星咁喎~有好多人時時都圍住佢bor~咁我就提住小王子﹣﹣>
                           "做人一定要謙虛,千奇米驕傲!"

呢間學校同"最高貴學府"差得遠~佢地嘅音樂部真係當小王子係寶咁,以前o係"最高貴學府"?小王子比人扔埋左入士多房度N年la~真金不怕紅爐火,小王子終於有出頭天o勒~
我同小王子講~
             "你要比心機練琴,要幚學校o係今年嘅比賽度攞獎呀!"

小王子都好似先得自己有使命感咁,真係比左心機練琴喎~所以我都好開心呀!