2010年2月26日星期五

齊齊整漢堡飽--小熊生吞恐龍飽


做小小預告sin下

~~~~
"嘩box教室"之視像教學第一課"煎蛋卷"即將推出,敬請密切留意本blog!

今日教你地整"小熊生吞恐龍飽"!
呢個名勁呀!幾有氣勢呀~~ I love it ! wah hahahahahaha..

講返正題sin!
呢個飽又係我之前焗嘅~~~咁你地就更係出去買la!
其實要o親返"小熊生吞恐龍飽"呢個名,我係應該放d茄汁落去,形造出更血鯹嘅場面嘅~~but........之米就係小王子5 like茄汁law! 所以我無加,但係你地得bor~~haha




 材料就係咁多,最緊要係飽飽一個,同垂死嘅恐龍一至兩條!hahaha...


芝士就任你切嘅~~~我呢就將佢切成恐龍牙咁樣!

5係喎~~屋企邊樹有d咁嘅cutter呀?
其真5一定要呢d cutter至做到咁嘅狗牙形嘅~~用飲珍珠奶茶o個枝飲管,用手夾尖一面,一樣掂ga!


查小小牛油上個飽飽度,放上cheese, 垂死嘅恐龍~~~
o拿! 好緊要ga~ 恐龍個咀一定要向下ga! 比熊生吞喎~~~5係重要笑住下哇?


呢兩舊係我o係韓國鋪買返嚟嘅牛肉餅!

有無攪錯呀?韓國牛肉餅?屋企邊樹有d咁嘅野呀?
oh! blog友們請息怒~~~~5洗一定要用韓國鋪買返嚟嘅牛肉餅嘅,我崇韓啫!米鬼理我!

5用韓牛肉餅咁用咩呀?
咁你地可以用青瓜呀,紅蘿蔔呀咁law~~~如果你地係用青瓜或者係紅蘿蔔呢,就5洗用意大利粉吉住o勒~~就咁 o係個飽面度界一刀,然後塞塊青瓜落去就得o勒~~記得要凸返半塊出嚟呀!!耳仔ar ma~


然後用炒拉醬將d芝士眼同芝士咀痴上個飽面度就ok o勒 ~