2015年11月16日星期一

動物蘋果套




N咁耐無寫過Blog5知點解無哂寫Blog嘅動力。
join我 Face Book Fans Club 嘅 Blog友都應該知知我呢排攪緊乜,雖然我無寫Blog啫~

     但係我對摩打手係病態咁5停得gar ma

點會無野攪至我gar?呢段時間我迷上左鉤公仔。我都有post過相o係Face Book Fans Club度gar,無Post上Blog 啫。

我鉤d公仔多度屋企其中一張梳化經已坐滿哂公仔o勒~小王子爸爸話--
          "屋企放5哂na,不如你攞出去賣la!" 
小王子就話--
            "媽媽!我地屋企就快比d公仔"妗"住na。"
hahahaha......... 
所以我都諗緊究竟係米真係要攞出去賣呢?

講返個蘋果套先下~
點解要同d蘋果著衫呢?
咁第一個原因就更係--> 查實我經已鉤到無野好鉤o勒!
第二個原因係--> 次次攞d蘋果返學食,到晏就已經撞到瘀哂,見到都5開謂la,所以要同佢地著返件衫law!
係米正先?

好o勒,咁耐無寫Blog要寫下小王子嘅近況先下~
o岩o岩考完Final Exam ,琴日"聚寶盤"帶哂班細路去Wild Camp--6日5夜。
終於~
終於~~
                  屋企回歸平靜!

平靜到............
可以即刻寫Blog!
hahahaha............

前日為左小王子去Camp,我地成家去左Shopping Town度同小王子買條運動褲。而小王子就用左呢個Look同行-->





o係屋企我見小王子用呢身行頭行出房o個陣,我即時問小王子爸爸-->
"爸爸我地要5要入去換過套衫呢?5係我地咁嘅款行o係佢後面,d人好可能真係以為我地係佢個maid嚟gar 喎!"