2012年8月14日星期二

Lego三文治盒



米睇小今日呢個盒,因為個方包係我自己焗嘅香蕉月桂包,而d Lego朱古力又係我自己做嘅5係o係出面度買gar!所以就算係睇起上嚟係好簡單嘅o野,查實係用左好多心機gar!
原來而家d細路真係short shortgar喎,琴日小王子o係學校度同Super Junior吹水,兩個竟然鬥邊個至係最浪費時間之王

Super Junior﹣﹣"我最叻就係浪費時間gar na!"
小王子﹣﹣"哼!咁係因為你未識我啫~"
咁都有得,我真係比佢地吹脹!
小王子同我講話Super Junior話自己因為浪費時間,所以重未做英文同History份Assessment

我同小王子講﹣﹣"呢d5係Waste time,係懶啫~好似你呢d用兩個鐘望住份功課o個d至叫做浪費時間呀!"
小王子﹣﹣"wah hahahaha....."
我﹣﹣"你聽日去問下佢去Wee要用幾耐、刷牙要用幾耐、沖涼又要用幾耐?好似你呢d淨Wee都要15分鐘、刷個牙要10分鐘、連沖涼都用半粒鐘嘅人至叫King of waste time。"

小王子﹣﹣"hahaha....Super Junior話佢浪費時間,放左學


返到屋企5做功課,要"斗一斗",斗完又要打一陣機。"

我﹣﹣"唓!呢d直頭係叫懶la~你返去同佢講,你平時無玩嘅時間嘅,因為你連用嚟玩嘅時間都浪費埋呀!"

小王子﹣﹣"wah hahahaha...."
小王子出哂名係The King of浪費時間真係佢敢認第二都無人敢認第一呀!如果浪費時間都有世界比賽嘅話,我一定會幚小王子報名參加,分分鐘比佢攞個世界冠軍返嚟都5定。

查實小王子除左浪費時間稱之外,重有一樣o野係
全球冠軍,係咩?就係take care自己d o野o勒~每日放學o係小王子行出學校門口,我第一件事就係問佢﹣﹣>
              "今日有咩功課做?帶齊要做功課嘅o野返嚟未?"
小王子次次都係好肯定咁答我﹣﹣"帶哂na!"

跟住行上車,o係開車之前我又再問多佢4至5次﹣﹣>
                               "
帶齊要做功課嘅o野返嚟未?"

次次小王子都答﹣﹣"帶齊。"
o係揸車由學校返屋企o個幾分鐘車程,我大慨又會再問多小王子4至5次﹣﹣>
                            
                         "
帶齊要做功課嘅o野返嚟未?"

Of course小王子都係答﹣﹣"帶齊。"
落車o個時我會再問一次,入到屋企沖涼o個陣,我又會再問多兩次,之但係......
到一坐低做功課o個陣......

小王子就會話﹣﹣"aiya~我5記得帶........."
o拿~呢d情形5係間5中發生,而係間5中無發生咋!面對小王子day day係咁,我真係發癲咁濟。

每一次我聽見小王子話"5記得",我就會同佢講﹣﹣>
"o係我個字典度係無"5記得呢三個字,5該你Delete左呢三個字!"

好似上個禮拜小王子有份英文功課要問下老師係米要咁做,星期一小王子話"5記得左問!"
星期二﹣﹣>"5記得左問!"
星期三﹣﹣>"5記得左問!"
星期四﹣﹣>"5記得左問!"
我忍到星期四真係發火呀~

我大嗌﹣﹣"
o係我個字典度係無"5記得呢三個字,5該你即刻Delete左呢三個字!"

小王子﹣﹣"..........”

我﹣﹣"你根本就無o野記得gar!"

小王子﹣﹣"......."

我﹣﹣"你有咩記得gar?"

小王子﹣﹣".........."

我﹣﹣"我問你有咩記得gar?"

小王子好細聲咁𠵱𠵱哦哦﹣﹣"......有gar "

我嬲到就快斷氣﹣﹣"你有咩係記得gar?你咩都5記得,你有咩記得呀?"

小王子突然好自信咁講﹣﹣"我個名!"
聽見小王子咁答,我即時呆左,眼碌碌咁望實佢,然後....wah hahahaha....咁大笑左出嚟。
小王子見我笑,佢又係咁大笑。
呢條軟皮蛇我真係鬥佢5過law!