2012年2月7日星期二

意大利老虎BB三文治盒



小王子升左上中學,本來諗住個"嘩!Box" 點都要由BB size~轉返做個媽媽size ga na掛?點知原來讀左中學之後重衰,Lunch time變左得返半個鐘,無地方坐o係度食o野,兼夾時時都忙到嘔。小王子同我講﹣﹣"媽媽!個嘩Box整細d,5好整咁大。"
                                  5係掛?真係吹脹!

我話無地方坐o係度食o野,你地千奇米以為間學校一定係好 細 喎!o岩o岩相反~間學校真係 大 到飛得起,佢係Sydney板圖最大嘅學校,淨係球場我都5知有幾多個,網球場又有十幾個、籃球場都有十個8個,重有游泳池......連小食部都有幾個,可以坐o係度食o野嘅餐廳又有幾個。
                             嘩!大到真係嚇死人~

小王子開學第一日要打網球,點知我5記得放頂帽入去佢個P.E. bag度,o個日又熱兼曬到飛起~咁我廿四孝ar ma,好驚個仔會曬親,米下就o個時攞頂帽去比小王子law!其實個網球場就o係我出面條街尾ga啫,我o係條街度都見佢地打緊網球gar!但係一入到間學校度,我就轉嚟轉去都行5到去個網球場度,最攪o野係我行到去幾個網球場﹣﹣>

"咿?空嘅?無理由gar?明明頭先都重見佢地打緊波ga喎....米住先~點解呢幾個網球場5係o係路邊嘅?咁....我頭先o係路口望上去o個幾個係咩場嚟gar?"

我點會諗到間學校淨係網球場都有十幾廿個,重要o係5同地方至得gar?最後我要周圍問至知道,佢地打緊o個個網球場,係要經過o個個 大 球場至去到,我望見o個個大球場,真係有小小見暈~心諗我行到過去可能會虛脫!明明係o係街尾嘅球場,我最後都要大半個鐘至行到去!重要去到o個時,小王子已經曬到燶左,返到嚟重甩皮tim bor~唉~第一日打波小王子已經燶左,打多幾次......小王子會5會成個溶左呢?