2012年6月5日星期二

Poke Ball三文治盒


嘩!今日5知講咩話題好tim?好耐無講過"聚寶盤",不如今日就講下"聚寶盤"la~
"聚寶盤"闊佬呢單o野  你地都知ga la~o岩o岩o個個禮拜"聚寶盤"攪左個5知咩"設計週",成個week每個Lunch time同小息都有o野攪,不過小王子就5好彩na~你地都知小王子平日o係"聚寶盤"度重忙過CEO ga la,所以有咩可能小王子會去到參加聚寶盤設計週嘅活動至得gar?

小王子由細到大都好鍾意摺o野嘅,而講到摺飛機嚟講就更加係勘稱係專家。咁o岩設計週其中一日Lunch time就係摺飛機比賽,小王子有o野做去5到好鬼死失望。最後比Super Junior個大佬Junior攞左冠軍,小王子同我講o個陣我話...

我﹣﹣"吓?比Junior攞左第一呀?"
小王子﹣﹣"係呀~"
我﹣﹣"o拿!你下個禮拜返去同阿Junior講,今次你好彩呀~因為我無參加ar ma,我外号"無敵飛機王",4歲我就開始摺飛機.....(我都未講完,小王子就話....)
小王子﹣﹣"But not good until now~"(但係一直都摺得5好直至到面家)
我﹣﹣" Wah hahahaha......係呀!"
小王子﹣﹣"係呀~Junior因為驘左摺飛機比賽,所以攞到張AU$50嘅game shop禮卷呀!"
我﹣﹣"嘩~~~~aiya~早知你去參加la~hahaha...."
小王子﹣﹣"5止呀~之前o個日阿XX去另一個設計週嘅Ikea平面設計比賽,驘左兩飛戲飛tim bor。"
我﹣﹣"吓?嘩!你學校真係闊佬到呢~"

o係呢個設計週其中一個項目就係砌Lego,"聚寶盤"有幾個教聖經嘅老師,竟然一齊砌左個全澳洲最高嘅Lego 模型 ,重上埋報紙tim,真係吹啤啤喎!你地米睇少呢架Lego火箭,呢度d Lego好貴ga~呢壇o野閒閒地要洗幾皮o野至砌到。

 就係下面呢個﹣﹣>




小王子之前都一路猛叫我去睇佢老師砌o個個Lego火箭,又話好高、又話好大,我邊有心話會真係去睇至得gar。直至o個日我o係屋企扔舊報紙,至o急到報紙原來介紹"聚寶盤"個設計週,兼且重影埋o個個Lego火箭嘅相。當時我睇到張報紙o個張相,即刻諗起的同小王子返"聚寶盤"返學嘅第一日,"聚寶盤"個校長o係台上同所有學生同家長講嘅一句說話﹣﹣>
"你地5洗係專家至可以o係"聚寶盤"度讀書,因為我地呢度有大把專家教你點樣成為一個專家!"

後來小王子同我講,話學校要租架吊擘至可以將個Lego火箭吊走。


                                    June 5,2012
                              Poke Ball三文治盒