2013年2月8日星期五

情人節朱古力杯



我認!我呢排真係無咩心機打Blog。

其實5應該話無心機,查實係我攪本食譜都經已用盡哂我d腦汁o勒~攪到我做完個"嘩!Box"想寫Blog,但係對住部腦諗嚟諗去都5知想寫乜?你地都知我一嬲好錫自己個腦gar ma,平日係"淋"樓都5會用佢嘅。家下無nana要出食譜,day day開爐不特止,每日我至少要影幾百張相,重要不停咁諗做咩。

嘩~呢幾個月我個腦用左我呢半世人嘅quota呀!

睇諒下我la~簽左約到時嘔5出o野出嚟真係分分鐘會死人gar wor。我同你地一樣希望呢兩個月快d過gar咋!你知5知我有幾多套泰劇未煲呀?
小王子有樣o野驚人,就係無慾無求o勒~
係gar~小王子話食咩我都買比佢食gar,小王子叫我買咩我多數都一定會買gar!


BUT
小王子根本都好少會叫我買o野嘅~玩具又無咩想要,Game一年可能會叫我買一次,小王子叫親都係叫我買書。反而書我未必會買,因為小王子睇書睇得好鬼快,而呢度d書又貴到係完全5合理嘅。所以我情願陪小王子去書局睇就算。
前幾年小王子爸爸買左本ebook比小王子,諗住5洗下下買書咁貴。點知小王子有鋪癮就係睇完ebook之後會叫我買返本書比佢睇,

唓~咁米則係一樣!

上個月暑假o個陣小王子過佢13歲嘅生日,我問小王子生日想去邊?佢竟然話.....
"媽媽!我想去書局呀!"
你地米睇系小王子去書局,因為次次去親佢都好似痴左萬能膠o係對腳度咁,無6﹣8個鐘小王子係點都5肯走嘅。次次我陪小王子去"打書釘"......呀5係~小王子呢種5係叫打書釘,應該係叫做打書椿至o岩。總之次次陪小王子去打書椿我都o係佢隔離真係"合"着左都5知幾多次呀!

跟住我又問小王子生日想食咩?媽媽帶佢去食。點知小王子話要去平時食開o個間Cheap o野度食生煎包,真係吹脹!本來重諗住帶小王子去d特別嘅地邊度食o野gar tim。最後我地同小王子爸爸三個人真係去左食生煎包

好!正題~
點呀?上次教你地做o個個“情人節朱古力牌”有無整過呀?就快情人節na bor~要表白就趁今次na!hahaha......
為怕你地5只得一個對像表白,所以今日教埋你地整呢個“情人節朱古力杯”,睇怕佢想走都走5出你五指山na!wah hahahaha........

材料:
黑朱古力
100g
鮮奶油(忌廉)    50g
香油
數滴
做法:
1. 鮮奶油用小火或微波爐加熱至微滾,離火。
2. 把朱古力倒入熱忌廉度,用匙羹攪拌至完全溶化。
3. 把香油加入朱古力漿並攪拌均勻。