2011年6月8日星期三

豬魔王壺



嘩!今朝得o個零下幾度,真係5出"嘩壺"都5得law~


今次去阿根廷,小王子除左有你地見到TV Program o個個由300幾人組成嘅管弦樂團伴奏嘅Solo表演之外~小王子重有一個自己嘅Solo Concert,o個晚都有成400個觀眾ga!o個晚係我地o係阿根廷嘅第3日,個Concert係o係當地一間好靚好高級酒店嘅Ball room度舉行。



o係d觀眾入場嘅時候,大會要小王子企o係一個5好比入緊場嘅觀眾見到嘅地方。我一路見到d人入場,o個一刻我真係覺得好 好 好感動,d 眼淚係咁o係對眼度打滾。心諗~
"呢一個係屬於我小王子嘅晚上,由4歲半開始學Cello到而家,成千個5點天都未光嘅早上,一路練琴一路流嘅眼淚~今日呢d所有我從未見過嘅人,就係為我小王子而嚟到呢度~呢一刻,我最最最愛嘅小王子係主角!"


我行去攬住小王子,同佢講左一句﹣﹣
"小王子(化名),Congratulation呀~"


小王子重問我﹣﹣"媽媽!你Congratulation我d咩呀?"


媽媽嘅心,除左媽媽之外係無人會明白ga!


我笑一笑,然後同小王子講﹣﹣"媽媽 Congratulation 你 work hard 左咁耐,記5記得o個d媽媽陪你5點就起身練琴嘅time呀?今日就係你show比the world睇~What you can do na!所以媽媽米Congratulation你law!"