2010年4月10日星期六

曳曳豬食譜之雞比仔

5知你地知5知我o係face book度有個fan club呢?

http://www.facebook.com/pages/xiao-wang-zi-chu-fang/184202804994?ref=ts
我上face book重勤力過返工,朝5晚2 gar! hahahah.......佢地話我係FB 看便喎!

有Fans Mandy同我講佢有個27個月大嘅小朋友,不過佢個小朋友同小王子一樣﹣﹣都係由火星移民嚟地球嘅,所以地球d伙食5係好o岩佢地?咁 Mandy 又5識煮野,佢問我點算好?可5可以比d小朋友嘅食譜過佢?更係得la~~~~~~~~~~所以"曳曳豬食譜"就此誕生!


"曳曳豬食譜"係尊比do岩o岩由火星移民嚟地球,又對地球上而嘅食物完全5感興趣嘅曳曳豬而設嘅!如果你都有個曳曳豬o係屋企,就千其米錯過小王子廚房嘅"曳曳豬食譜"o勒~~~~hahaha.....


有樣野要提下你地,o係呢度嘅曳曳豬食譜嘅份量,5一定要跟足嘅!因為有好多我都係隨口up,估計個份量ga啫!因為我平時煮野係卓量嘅多~~ haha ...  but 我會盡量寫份量出嚟嘅~~~不過其實味道呢樣野係好個人嘅,所以無話一定要幾甜,or 幾咸。你自己鐘意就得!(PS. 我講緊係煮餸咋!整西餅、蛋就5同na ~~~5好隨便轉份量呀!整出嚟分分鐘會失敗ga!)

第一個"曳曳豬食譜"終於面世o勒!(請鼓掌!)



曳曳豬食譜之雞比仔
雞下腿 4隻
鼓油 1tsp
油 2tsp
花生醬 1TBS (5好買有粒粒花生嘅花生醬呀!“肯"死個曳曳豬呀!)
茄汁 1TBS
蜜糖1tsp(5怕酸5洗加)

做法:
焗爐預熱180C
雞下腿去皮,洗淨。然後抺乾。
用刀o係雞比上界幾刀。(咁會入味d!)
將其他材料撈均,然後查o係雞比上面,放入焗爐焗15分鐘。
反面,再查淨低嘅醬料上雞比度,焗多5分鐘,將焗盤上面嘅肉汁淋o係雞比上面,再焗到熟為止,大約15﹣20分鐘!

溫韾提示:
用料份量幾多要視附你整幾多隻雞比,同d雞比係幾大隻,當然可以用雞亦o個隻小雞比la~~細路仔會覺得攞住隻雞比嚟食會cool好多!hahaha....
如果用雞亦o個隻小雞比就5洗去皮na~個醬料份量係比例嚟,多與少就照番比例加減,焗嘅時間都係一樣,要視乎你整幾多雞比同d雞比有幾大隻。總之要焗到熟la~a