2010年7月14日星期三

南瓜雪芳蛋糕


有一樣野,我時時都覺得係work嘅

~想整左好耐,但係又未買架機!架機就5係好貴,but好大部呢~小王子爸爸知知我籠野,次次我一提起架機,都未講到話買,佢已經話.......  咁大部!屋企無地方擺ga!

唉~次次都斷我後路!我都重未講到要買o個個環節喎~~激死呀!攪到我講5到落個總點度!!!!!!不過咁~~~問就5比啫,5問米得law!
wah haha.....上個星期六,小王子個cello老師去左玩,我地5洗去Sydney學琴
。咁o岩小王子爸爸又話要去o個頭睇野bor。嘩哈~嘩哈~時機嚟na!今次重5天助我也?咁睇完小王子爸爸d野,我米叫小王子爸爸順個便,車我去o個間電器鋪度law!我同佢講.....

去一去o個度la~我想買d野呀!

嘩哈~嘩哈~嘩哈~嘩哈~嘩哈~嘩哈~大家請留意我呢個技巧﹣﹣
我係通知佢"我要買d野!"
而5係我問佢"我想買野!"

o拿~呢兩樣野好5同ga!姊妹們,你地千奇米撈亂呀!嘩哈~嘩哈~
點知.......去到o個間本來o個樣野多到淋嘅電器鋪﹣﹣
竟~然~賣~哂~?
5係哇?5通係天要亡我?嗚~~哇~~~~我5制呀!!
跟住我再去另一間我去過十次都有得賣嘅電器鋪,淨番最後一個!好彩~~有神助啫!

hahahaha......
o個樣係咩?

我5講住~等我睇下發5發明到o個樣食材先la~work至話過你地聽!

前兩日買左兩舊大南瓜,好辛苦咁整左好多南瓜蓉,所以一口氣整左3個南瓜雪芳蛋糕同南瓜cheese cake~