2010年8月25日星期三

比卡超曼魚飯盒



嗚~嗚~嗚~
                           淒涼呀~

我o岩o岩過生日啫
~你地班友已經留言界定"中女"同"旗英"
?洗5洗咁刺激我呀?
我宣怖所有二字頭嘅Blog友,5準再嚟我個Blog呀!嗚~嗚~我要發癲na
!照咁睇...我已經要踏入"旗英"行列na!真係聽者傷心,聞者流淚~
             本來淨返美貌嘅我~而家.......得返皺紋咋!

大家5好對我個生日蛋糕有咩幻想。我真係之前o個晚,求其到爆咁焗ga啫
~係好肉酸嘅。本來有諗過裝飾ga~重有靈感點裝飾tim bor!But當我一有呢個念頭,就拿拿聲咁將佢忘記左佢。大佬!自己生日都重要整得咁辛苦?咁米則係搵自己笨?我至無咁笨呀?hahahaha.....聰明呢
~~~~~

你地可能5知,小王子每晚都好早瞓覺ga
!細個o個時就7點瞓,之後一直都係7:30pm瞓。到左今年,小王子太多野做,所以8點至瞓。I know~I know~ 你地住o係HK,實覺得咁早瞓係"非而所思"!But小王子BB o個陣,我同佢一齊去"Crying control program"。

           咩係"Crying control program"?
5係喊得多要去學control~係去學瞓覺呀!

"Crying control program"係教d媽媽點樣訓練個BB 5 靠其他野,自己瞓覺。咩係其他野?um........例如食人奶嘅BB﹣﹣好似小王子咁,點樣5靠食住媽媽d奶至瞓到覺,o個時小王子一晚起身食十次人奶都有,其實佢跟本5係食,但係你5比佢咩?佢就成個醒哂~有d BB就要靠食奶咀嚟瞓喎~你5比個奶咀佢,佢地瞓5到ga!

咁"Crying control program"就係d媽媽帶埋個BB去瞓幾晚,有護士教你點訓練佢。初頭係喊得好利害ga~好多媽媽忍5住連自己都喊埋,"i"個姑娘比佢佢入去睇下個仔。呢d媽媽多數到最後都學5成ga!我初初o個日聽到小王子喊得咁西利,自己都有流眼淚ga!個姑娘重問我頂5頂得住,我話點都要忍
,5係小王子學5成點樣靠自己瞓覺。個姑娘話你個仔一定學得成呀!卒之6日之後,到出院o個時係得小王子一個BB學到點5靠外左嘅野嚟幚自己瞓覺。o個時d姑娘同我講﹣﹣

小朋友係5可以遲過9點瞓覺ga!
所以小王子一路都係咁早瞓嘅~

點解我要講呢d呢?因為琴日朝小王子至同我講,學校列晚"科學之夜",佢要返學。


我話﹣﹣"吓?媽媽今日生日喎!"
小王子﹣﹣"咁5去la~"
我﹣﹣"米住先~你有無份要去幚手ga?"
小王子﹣﹣"er......好似...有....~um...有呀!"
我﹣﹣"你要去幚手,咁點5去呀?你幾點要去helping?"
小王子﹣﹣"6點至6點半!"

最後我地返左學校幚手,成7點至去到食飯,攪到小王子好夜先瞓覺。幾點?小王子成8:45pm至瞓呀琴晚!