2012年9月24日星期一

棒棒蛋糕班



經過"植物細胞模型""Board game"兩個大刧之後,終於捱到小王子放Term Break o勒~喂!喂!喂!你地千奇米話﹣﹣"嘩!咁快又放假?"
你地齋睇Blog就更係話快la~因為查實我本人係渡日如年gar law!再5放假我可能會提早返天家gar na。
加上上個禮拜五小王子考埋最後一級大提琴(8級之後第三級),捱左咁多年小王子終於考哂所有級,以後都5洗再考大提琴na,之後就可以專心去比賽o勒。只要考埋"聚寶盤"嘅school年尾大考同埋去埋之前小王子被邀請參加o個個Cello比賽......
            
                咁~我今年終於無驚無險咁玩完na。


怪獸度度有~邊度特別多?我前兩日o岩o岩至見到一對怪獸夫妻
話說小王子有個同學叫"左頭左勢",小王子係攞左"聚寶盤"音樂獎學金入讀呢年事雖然我同小王子無o係"聚寶盤"周圍同人講,但係呢單o野差不多全"聚寶盤"嘅師生都知道哂,所以o係學校度好多人都知小王子o係邊個。

就係因為咁有次o係"聚寶盤""左頭左勢"個阿爸專登走嚟同我搭訕,其實一行埋嚟就猛問小王子考到幾級呀、重識彈咩o野呀咁嚟chok我,佢講左兩句極奇難聽嘅英文就問我o係邊度嚟,我一話係o係HK嚟佢就bi li ba la咁猛同我講廣東話咁同我講廣東話無問題gar喎~但係奇趣嘅o野就係咁發生o勒.....

我﹣﹣"咿?阿"左頭左勢"識5識講廣東話gar?"
左爸﹣﹣"吓?er....佢5識gar~"
我﹣﹣"吓?係呀?我小王子講得好叻gar,因為我平時同佢講ar ma~hahaha...."
左爸﹣﹣"er......你鬧佢或者佢識聽小小嘅~"我﹣﹣" @O@~ "
我心諗"5係哇?你200﹪係HK人,阿"左頭左勢"又100﹪係中國人,你d英文弱到咁你5係同我講話平時用英文同佢溝通下哇?
“你鬧佢或者佢識聽小小”?﹣﹣你講呀?"


"左頭左勢"無咩o野特別叻,讀書又5係好叻又5鍾意睇書咁。不過"左頭左勢"識得彈琴同拉小提琴,but佢d小提琴就真係拉得mama na,之不過咁佢同小王子都係o係"聚寶盤"個弦樂團度,所以佢同小王子都幾熟gar。就係因為咁上個星期六"左頭左勢"開生日會都請埋小王子去,而就係咁我同小王子爸爸親眼見証到呢對怪獸夫妻。
阿左媽一行埋嚟就問.....
左媽﹣﹣"咿?聽講小王子琴日去考琴喎~"
我﹣﹣"吓?係呀!佢琴日去左考Lmus Cello呀~所以今日佢嚟玩好開心呀。"
左媽﹣﹣"啊~你小王子一定係跳級la咁,如果5係點可以咁細個考到咁高級啫!"
(嘩~佢講o個時個樣真係極奇樣衰gar!)
我﹣﹣"佢第一次考級係6歲,考四級,跟住考5級,然後就考AMUS 同LMUS law!"
左媽﹣﹣"係law!如果5係跳級點考到咁高級啫~好似我地“左頭左勢”咁,佢個老師5人比跳級gar,所以到而家至考到7級之ma~"
嘩!我聽到同睇到佢o個張咀臉真係O左咀,查實老師5比"左頭左勢"跳級可能因為佢弱呢~總之一路聽佢吹"左頭左勢"我就一路"o我~o我~o我~"咁認佢law!
另一邊小王子爸爸一同左爸打招呼,左爸就即時同小王子爸爸講廣東話,之但係一講就話﹣﹣
"“聚寶盤”5係最好ga,重有學校好過佢gar,之不過我"左頭左勢"呢~小學就o係"聚寶盤"度讀gar o勒,識左好多朋友,如果同佢轉校佢會好5開心gar,所以我地至留o係“聚寶盤”度gar啫!"

嘩~嘩~嘩~我當時個咀真係O到爆咁濟呀!咩話?有第間好d but你5轉?
嘩!你"左頭左勢"讀書又5係叻,5好話假若真係有間好d嘅你考5入到去la~查實若果你"左頭左勢"5係靠o係小學部度直升上中學,根本連"聚寶盤"你都未必入到tim la~
嘩!d人真係大言不慚gar喎~好似想話我知米以為小王子考到"聚寶盤"嘅獎學金就好巴閉咁。都痴痴地gar,我從來都無咁講過!

阿左媽重攪笑la~一聽就知佢5係講英文嘅人,之但係佢又堅持死都要同你講英文,連阿左爸同佢講o野,佢都要答英文,走o個時佢聽到我同小王子爸爸講廣東話,就左我一眼然後即刻閃開,驚死我地會同佢講中文咁。唓~你咁巴閉,咁睇5起人講中文咁你5嫁鬼佬?做咩要搵個200﹪HK人嚟做老公啫?


P.S.重記5記得之前我開班教做棒棒蛋糕?呢d就係我o個日做gar o勒~