2010年5月14日星期五

日式人形燒


琴晚整脆格餅終於整到半夜3點半!眼瞓到我呢~~~~今朝重要起身整晏就同早餐,兼要去Museum.我家下d動作係超超超慢,因為真係眼瞓到極點law!

最近我發現我除左有人格分裂之外,原來我真係癲ga

~5知你地知5知我好鍾意o個個韓星金賢重ga呢?鍾意到攞住佢張相帶小王子去剪頭髮.hahahahaha.........所以日劇,韓劇同台劇我樣樣都o岩!

  
總之5係無線o個d就得ga o勒~

我第一次整馬卡龍餅,係因為小王子爸爸有次帶我去食自助餐,我見d餅咁靚米攞塊嚟食law.嘩~~~~驚為天日,於是第日就返左屋企整馬卡龍餅o勒.而今次呢我就因為呢排煲緊套日劇叫"新參者",呢套野講謀殺案嘅~但係個主角就勁鍾意食人形燒bor~睇左幾日,終於...........我整左d紅豆餡! haha......

(呢個係紅豆餡,5係豆沙,我尊登5整爛d紅豆,得佢一粒粒咁,而且我5係整得好甜 )but我無人形燒個模喎

!咁點算好呢?就o係呢個時侯比我o係廚房揾到個N年前o係日本買嘅章魚燒模喎~~~wah hahahaha.....咁重5係天助我也?
所以呢~~~我煲劇5係白睇ga!!!!有野學ga

~~~~

跟住我就整左呢個日式人形燒o勒~~~你話我係米精神有問題至得gar?