2011年10月18日星期二

嚇鬼雞批盒



前o個兩個禮拜學校放假,小王子米去左7日捉Chess(國際象棋)嘅~其中有3日係比賽嚟嘅,一連比賽3日,睇下到最後邊個係驘家。今次係個人賽,小王子攞左第一。不過呢個個都係題外話嚟ga啫,我想講係呢個比賽,除左小王子之外,o係"最高貴學府"同小王子同一個Chess team嘅同學,重有兩個參加。記5記得之前我提過小王子o個個team 4個人當中,其中一個攞左出年"最高貴學府"中學部嘅獎學金?
無錯,佢就係今日嘅主角﹣﹣>    恐怖份子

恐怖份子5只高過小王子成個頭,重"闊~"過小王子一倍。恐怖份子係回教徒,激5激進呢~我就5知o勒,不過肯定係討厭ga law!咁o岩~恐怖份子個爸爸.....又係醫生。恐怖份子係回教徒,所以5食豬肉,兼夾佢食嘅所有肉都要拜過神至食得。小王子同我講,恐怖份子要o係d特別嘅shop度買"拜過神肉"嚟食嘅~

點解今日我會提起佢呢?因為就係o係佢地去比賽o個日發生左一件事,令我好激氣。話說我一早就知小王子一嬲o係學校都有同恐怖份子玩嘅,我亦一早就知恐怖份子讀書都好好,之前我已經問過小王子恐怖份子個人會5會好招績,小王子話佢5招績兼夾個人好謙虛tim~聽見小王子咁講,我都放心佢地一齊玩。不過上兩個月有一日,小王子爸爸接小王子放學,返嚟o個陣小王子爸爸同我講話恐怖份子個人好招績、覺好自己好叻咁,同小王子講o野o個陣又5尊重人。

我話無理由丫~小王子明明話恐怖份子個人好好gar?我真係一頭霧水!

到前個禮拜小王子去國際象棋比賽,o個朝我一早就車小王子去到,人地都重未開門,又見到恐怖份子o係度,恐媽問我可5可以幚佢睇埋恐怖份子,等佢可以走先。OK 丫!都係順個便啫~於是我地三個就上返車度等,o係車度我同佢地講今日比賽要小心d呀~5好比人捉到路呀~o個時我已經留意到,恐怖份子跟本不放我左眼內,o係車度我又聽到佢叫小王子去睇多d捉棋戰術嘅書,態度係極差ga law!之前我米提過小王子校隊一team 4個人,捉第一o個個係board one,係成team捉得最好o個個,board two就係捉第二好...如此類推,而恐怖份子呢~佢係 board four!則係全team最泎o個個,不過我肯定~佢嘅口氣一定係最大o個個law!

呢單o野未係令我最谷氣嘅事,最谷氣嘅係之後我地落左車o係比賽場地門口等,主辦單位遲左嚟,好多細路仔o係門口度等,小王子就同恐怖份子o係度吹水。我都話Chess個圈子好細,個個都知個個係邊個,而"最高貴學府"呢隊校隊,一嬲都無嚟開呢d比賽嘅~所以當佢地上個月驘左"全省小學國際象棋比賽"第一o個陣,o係Chess界真係全城控動!因為佢地係發夢都無諗過會比"最高貴學府"驘到嘅~

所以o個朝o係門口等o個陣,我已經見到好多其他嘅細路,個個指住小王子幾個"gigi 浸浸"咁~就o係呢個時候,恐怖份子好大聲咁講左一句﹣﹣>
                            "Everyone here is beatable!"
                                               (呢度所有人都可以打敗!)

重要好大聲咁講左兩次!我個人嚟講就相當民主嘅~如果恐怖份子想自殺,我係好尊重佢嘅意願。但係~5該佢5好拉埋小王子一齊去死!o個度咁多人,個個都係嚟比賽嘅,重要因為佢地上次驘左,人人都o急到佢地實~兼夾"gigi 浸浸"講緊佢地嘅時候,你咁大言不慚咁話﹣﹣>

                                  "Everyone  here is beatable !"

我即時stop佢,同佢講佢吾應該咁講。佢竟然好串咁啤住我話﹣﹣>

                               "咩啫?我講嘅Everyone包括我ga喎!"

我還佢一句﹣﹣>
                                            "就算係咁你都5應該咁講!"

跟住佢個樣係show到幾5順超咁呀~

我心諗﹣﹣>
頂你ar?咩父母教出d咁嘅細路呀?讀書叻又點呀?全個銀河系得你一個叻呀?"最高貴學府"中學部嘅獎學金"? 小王子無去考咋喎~佢去考你未必考到喎!就算做到醫生,你咁嘅做人處事態度做咩都無用la! "

P.S. Post埋小王子攞第一o個張相過你地睇下~








o個日比賽,小王子就係驘左呢個獎杯o勒~