2012年3月20日星期二

熊貓妹妹盒



冬天又嚟o勒~Blog友們!見5見到下面o個d係咩嚟

無錯!我訂d冷又終於送到嚟o勒~
Yeah!又係織冷衫嘅時間na,等我織完post上嚟過你地睇下。

琴日講到"聚寶盤"放煙花,o拿!誇lala 呢~
今日要講"聚寶盤誇lala School Concert之靈異事件"
話說我o個晚去完"聚寶盤誇lala School Concert"睇完煙花之後,實左太 太 太過震撼嘅關係,所以一返屋企就即刻post d煙花相上Face book。而靈異事件就係咁發生o勒~第朝我起身發現已經有幾十個留言,而其中一張相嘅留言真係嚇親我呀!!!!!
係咩?
一個中學舊同學留言話﹣﹣>"小王子隔離o個個係米你?"
就係其中一張我影小王子o係管弦樂團拉緊琴嘅相.............
坐o係小王子隔離,一樣拉緊琴o個個.........
係我?
吓?小王子隔離o個個係我.....咁.....邊個o係度揸緊機呀?
重有~~~我都5識拉琴!
呀~~~~~~~~~~~~好靈異呀~~~~~~~




就係呢張na~



中學嘅我(彈緊結他o個個)


嘩~95﹪相似度呀!

於是的即刻叫小王子過嚟睇,我指住張相話.....
我﹣﹣"小王子!你睇下呢個係邊個?"
小王子﹣﹣"我一路都覺得佢好似媽媽ga la~我同媽媽講過gar!"
我即時show一張自己中學嘅相比小王子睇~
小王子﹣﹣"hahahaha......"
呢個時候小王子爸爸o岩o岩起身出房,我咩都無同小王子爸爸講,淨係指住個電腦話....
我﹣﹣"爸爸!你睇下~"
小王子爸爸望一望個電腦,然後真係成個彈起一下.....
小王子爸爸﹣﹣"嘩!"
我﹣﹣"hahaha......係米真係好似呀?"
小王子爸爸﹣﹣"係呀~"
小王子﹣﹣"我識gar~"
我﹣﹣"人地教o野你睇書,咁點識呀?"
小王子﹣﹣"媽媽!我得gar~我睇緊書都聽到佢教咩gar!不過我而家5會再攞書去上堂ga na~"

點解我會信小王子真係一路上堂睇書,又真係一路都聽到書呢?
因為小王子o係"聚寶盤"成績都好好,o岩o岩上個禮拜,小王子數學測驗攞左全級最高分(24/25) 。小王子就更係開心la~不過佢老友阿韓國仔"Super Junior"就無咁好彩,因為佢攞10/25,重低過總平均分,小王子話"Super Junior"同佢講﹣﹣>
                                    "我影衰哂成個東亞文族呀~"

今個星期四係"聚寶盤"嘅家長日,小王子話好多小朋友好驚。咁我問小王子你又驚5驚呢?小王子話﹣﹣"erm.....5驚呀~驚咩呀?"
我﹣﹣"點解5驚呢?你5驚老師會同媽媽講你曳呀?"
小王子﹣﹣"erm.....最多佢地會話我時時睇書law!"

其實我知道小王子話5會再帶story book去上堂,係因為佢比老師話得多~雖然"聚寶盤"d老師見小王子成績咁好~係有d吹佢5脹,所以應該無鬧小王子嘅,最多係叫佢收埋本書ga啫。之但係小王子5想比d老師覺得自己5聽話,所以就決定以後都5再上堂刨書o勒!