2010年8月2日星期一

比卡超魚柳三文治盒



我一嬲都牙尖咀嘅

~我最最最中意就係講d野,激到小王子扎扎跳。次次見到小王子叉住條腰,dum哂地咁,我就覺得好開心。(好變態呀~)hahahaha......

小王子係米因為咁變到勁高EQ~我就5知o勒。但係我肯定係因為咁攪到小王子變左條"軟皮蛇"law!而家邊個講野嚟激佢,小王子都百毒不侵,直頭采你都傻!
我就最鍾激小王子.........
1. 死都話佢係"Alien",又話我係領養佢ga啫~
其實當年係佢父母用個太空船  send左小王子嚟地球嘅!
2. 時時都話小王子好Ugly,
重話點解我個"Lovely boy"會變左個"Ugly boy"!
3. 一日到黑都叫小王子做肥豬!
次次小王子話學校cross campus o個陣,因為自己太~靚~仔~嘅關係,攪到有好多女仔chasing佢,我就會話..
                      做咩呀?你掙佢地錢咩?

如果小王子話自己靚仔呢~我就會話...
         For Alien 嚟講~你米係靚仔law!

小王子最最最怕就係食青瓜ga o勒~我一見到青瓜就會同佢講....
你嚟左地球咁耐,一定要習慣食地球嘅野ga~地球d人個個都食青瓜ga,你再係咁,遲早會比人發現你係Alien嘅秘密,捉左你去研究ga!

總之我就係要激到小王子扎扎跳,咁我就會好開心ga o勒~hahahaha.........雖然小王子時時都強調自己係地球人,但係佢其實已經接受左自己係外星人呢個事實。點解我咁講?因為有一日......

小王子﹣﹣"媽媽!可賢個爸爸好西利ga!" (可賢係小王子中文班嘅同學)

我﹣﹣"係咩?點解呀?"
小王子﹣﹣"可賢個爸爸可以一啖食哂一個cheeseburgar ga!"

我﹣﹣"你又知?"
小王子﹣﹣"可賢講ga!可賢話佢爸爸可以一啖就食哂一個cheeseburgar ga na!"
我﹣﹣"唓!咁有幾西利啫?"
小王子﹣﹣"一啖就食哂一個cheeseburgar 喎~更係西利la!"
我﹣﹣"唉~咁有幾西利啫?呢d咁嘅野係得兩樣野可以做到ga啫~米就係得Monster 同 Alien做到ga之ma~地球人係做5到ga!"

小王子即刻好5認同咁講左一句﹣﹣
                   

"但係我5識喎!"
真係比佢吹脹呀



今個禮拜嘅"嘩box"會一切從簡,因為們個Sunday就係婚禮,我要準備Wedding cake同Catering嘅野~所以個"嘩box"要整簡單d na!