2011年3月24日星期四

咸牛肉栗米飯糰盒



小王子爸爸同小王子食物仲毒呀!
我無!

佢地兩個仲毒,得你一個無事,咁......

咁重5係你落毒?

無錯!因為我一早食左解藥,所以無事!嘩哈~嘩哈~嘩哈~嘩哈~

好奇怪喎~次次同小王子一齊食錯o野、一齊奶o野,就更係我同小王子爸爸發先~然後先至到小王子ga喎!好似上次我同小王子o係澳門度食錯o野,都係我o個晚即時奶左o野先,兩日後至到小王子奶ga喎!
o岩o岩過左o個個星期六,我同小王子爸爸、小王子一齊o係Sydney度一間鋪頭度食o野,o個日我自己叫左碗粥食,而小王子爸爸就叫左個二人套餐同小王子一齊食。我諗就係呢份"奪命二人套餐"出事law!
小王子爸爸o個晚已經痾到成個軟哂兼發冷,第朝星期日直頭起5到身tim!

(而小王子爸爸因為o個朝起5到身,攪到我同小王子周身蟻呢單o野,我留返下個星期講下~)

咁o個日小王子都無事ga,小王子係o係星期一晚突然間又痾又嘔~成塊面都青哂,第日重有d發燒tim!嘩~佢兩隻o野呢均真係攪到我虛脫咁濟,重即刻輕左成2kg tim bor!(咿?咁會5會其實係因禍得福呢?)
最慘係個個病都係食粥ga la~偏偏小王子爸爸同小王子都勁5鍾意食粥ga喎!呀~5係!係小王子話自己5鍾意食粥啫~小王子爸爸係死口5認嘅~

一講親食粥,佢地就會話....
小王子﹣﹣"我5食粥ga!"<﹣﹣真男人呀!
小王子爸爸﹣﹣"我都無話5食粥!"<﹣﹣假到死!

但係次次小王子爸爸病,我一話煲粥比佢食,小王子爸爸就一定話....
  "er........5好na~不如煮碗粉la!"

我本來買左條小王子鍾意食嘅魚整比小王子食ga ma~咁家下小王子攪成咁,我米諗住將條魚嚟煲粥比佢食law!點知小王子一見到碗粥......
其實我諗~小王子今次病,最辛苦5係痾、亦都5係嘔,小王子覺得最辛苦嘅﹣﹣係我要佢食左o個碗粥!真係比佢吹到脹呀!!!!!本來好地地gar,點知佢一見到碗粥就話肚痛,碗粥好似行刑咁嚟食,重話....

小王子﹣﹣"媽媽!我5食粥呀~"
我﹣﹣"我無問你食5食,我係叫你食!"

小王子.....................
小王子﹣﹣"媽媽!我肚痛呀~"
我﹣﹣"咁食埋碗粥佢la,食完就5會痛ga o勒~"

小王子.....................
小王子﹣﹣"媽媽!我想嘔呀~"
我﹣﹣"好呀!咁你嘔比我睇ar!"

小王子﹣﹣"嘔~~~"

頂!佢真係即刻嘔比我睇,重嘔返哂落碗粥度喎!家下食粥啫~5係食毒藥喎,真係比佢吹到我脹呀~
 "你好o野!你驘!5洗食o勒~"

因為小王子o岩o岩至好返,所以我今日淨係整左一個飯糰比佢返學咋!

琴晚小王子學校有Concert,小王子拉Cello,今日post埋個video你睇下~