2010年8月5日星期四

海盗飯糰雞批盒


其實小王子舊年先識得拃快子!重要係因為我舊年開始整"嘩box"比佢,d同學仔見到佢拃快子好勁。小王子為左要show d同學仔自己識拃快子,佢至學得識咋!我朋友d仔女,兩歲就識用快子la~幾年前有個朋友同我講﹣﹣
"上個禮拜我個仔帶左d青豆返學,o係 "show and tell" o個陣表演用快子夾青豆呀!"
我話﹣﹣
"嘩!咁勁呀?我個仔用手都未執到d青豆呀~"

真ga bor~細微嘅野,小王子係做5到ga喎!呢個係其中一個小王子做手工5掂嘅原因。小王子到6歲都未決定究竟用左手寫字ar,一或用右手好。起碼到佢7歲,小王子至決定用左手搾交剪!

                             點解?

因為小王子兩隻手都寫到字ga喎!5歲o個陣,小王子個班主任問我,究竟小王子係用左手定係右手寫字?點解佢兩隻手都寫到字嘅?

我幾時發現小王子5係淨係用右手呢?就係當小王子重係BB嘅時候,我買左隻轉彎匙比佢用。但係5知點解,小王子用極都用5到?我心諗﹣﹣
"點解隻匙個彎位會轉第邊,5係轉入小王子個咀o個邊嘅?"

o個時我重諗﹣﹣
"嘩!bad design呀~比人呃左錢tim呀!" hahahaha.......

最攪笑係我自己搾住個匙嚟試,"咿?得喎"~但係一比返小王子用又5得嘅?其實o個時我無發現,因為我係用右手搾ga ma!後來望下~望下至知道,5通小王子係用左手嘅?咁你知la~通常媽媽發現呢樣野,就會o急住個仔之後做嘅每一個動作,睇下自己個仔係米真係用左手ga ma。點知我睇嚟睇去,發現小王子有d野用左手,有d野又用右手喎~攪左好耐我都5知究竟小王子係左 撓定係右 撓 !

後來我帶小王子去睇醫生,問醫生咁點?醫生就話小王子呢種5知叫咩XXX(真係5記得個名),好少人有。叫我千奇5好迫佢用邊隻手,由得佢自己發展。所以我一路都無教小王子搾筆寫字,都5知佢想用邊隻手寫~所以o個時小王子係左右手都寫到寫ga!

到而家,小王子大部份野都係用左手做嘅~但係打網球佢又用右手喎~用交剪呢~就左右手都ok!激我呢~就時時都得law!