2010年8月3日星期二

三文魚小熊火箭飯糰盒



有追開小王子天地嘅blog友,應該知到我係基督徒。所以小王子由BB開始,我就講好多聖經故事比佢聽,由小王子未識字就已經開始教佢睇聖經。咁當然初初係睇圖畫la~佢識睇多小小,的就同佢換一本新聖經。我不停咁幚小王子換聖經。佢識睇多d咩?我就換一本深小小嘅~就好似砌Lego咁,砌完一盒,下次又買盒難小小嚟砌咁law!所以小王子好細個就識好多深字,而o個d字係普通細路仔5會識嘅~因為聖經用嘅字其實都幾深ga!

小王子好信天父ga,幾歲人仔就日日起身自己o係房度睇聖經﹣﹣當然佢勤力過我好多la~小王子6歲就同我講佢想受浸。如果你都係基督徒,應該會知道o係基督教係無細路仔受浸嘅~o個時我同小王子爸爸要過5關,斬6脹,至可以講得掂我地教會個牧師,比小王子咁細個受浸。小王子受浸o個時,我同小王子爸爸都喊到收5到聲,場面都幾感動ga!
小王子好細個就同我講,佢第時想做個傳道人。咁我無異議嘅~小王子鍾意做咩我都ok ga!我記得有一次小王子school攪school uiform free day,叫d小朋友扮第時想做嘅職業返學。小王子話要扮傳道人喎~
傳道人點扮呀?傳道人本身同地球人無分別ga喎!!!!!最後我買左件黑色嘅shirt衫比小王子,然後o係件shirt衫領度聶張白卡紙~~hahaha...
聰明呢~~~~o個日返到學校,我見到好多好多"醫生"、"律師"、"健築師".......總之係有"前途"嘅尊業人士la~放學o個陣,小王子同我講,佢今日比好多人笑,因為佢扮傳道人。
之後小王子斷斷續續同我講過一、兩樣"我的志願"!


幾年後有一日,o係我地搾車去Sydney學琴嘅途中.......
我同小王子講開第時佢想做咩。我5想小王子覺得爸爸媽媽為左自己學琴付出左咁多,第時自己一定要做musician。我5介意小王子做musician,但係我5要小王子係o係無選擇嘅情況下揀做musician。所以我同佢講.....

我﹣﹣"小王子呀!(化名)你第時想做咩呀?"
小王子﹣﹣"Musician law!"
我﹣﹣"5一定要做musician ga,你第時想做咩都得ga bor~"
小王子﹣﹣"吓?"
我﹣﹣"你5好因為爸爸媽媽咁辛苦車你去Sydney度學琴
,第時就一定要做musician喎!"
小王子﹣﹣"erm........................."
我﹣﹣"5一定要la~but就算你想做Doctor都得ga bor!"
小王子﹣﹣"Doctor?doctor 咁難!"
我﹣﹣"haha..你點知做doctor好難呀?"
小王子﹣﹣"我更係知la~做doctor好多野要study ga!"(咿?原來小王子未至於無常識bor!")
我﹣﹣"咁做樣樣野都難ga la~做musician夠多野要study lor!"
小王子﹣﹣"5係bor媽媽!我覺得music好易ga喎!d野全新o係我個Brain度ga。"
我﹣﹣"um........你o個時米話想做"famous football player"嘅~而家5想na?"
小王子﹣﹣"But媽媽!我d sport都5叻~"
我﹣﹣"um......咿?你又話想做inventor?"
小王子﹣﹣"But媽媽!我覺得而家個world好好,無野要inventor bor!"
我﹣﹣"咁你都可以做inventor gar!發明d新野ar ma~"
小王子﹣﹣"媽媽!我係覺得無野要invent bor~咁what is the point 做inventor呀?"
我﹣﹣"5係喎~o個時你米話想做missionaryga咩?"
小王子﹣﹣"唉~~~~~BUT媽媽!我5想死bor~"
我﹣﹣"吓?邊個話做missionary會死ga?"
小王子﹣﹣"Book law,Bible law!"
我﹣﹣"唉~做missionary5一定要死ga!"
小王子﹣﹣"5係呀媽媽!做missionary係一定會死ga!我睇過好多book講ga!"
我﹣﹣"咁你又5見Ming叔叔死?"
小王子﹣﹣"咩Ming叔叔係missionary咩?"
我﹣﹣"更係la~重有church o個個Ricky叔叔呢~佢都無死!"
小王子﹣﹣"oh!咩Ricky叔叔都係missionary嚟ga咩?"
我﹣﹣"係~呀~你5去d危險嘅地方度傳教,米5洗死law!"
小王子﹣﹣"oh!"