2012年8月29日星期三

弛孖熊三文治盒



查實我個個weekend焗面包嘅,因為要焗定做成個禮拜小王子爸爸同小王子做早餐。有時焗方包,有時就焗Bread Roll,閒5中又會焗下雞尾包呀~菠蘿包呀~腸仔包呀咁,小王子爸爸好鍾意食雞尾包gar,佢就更係想我個個禮拜都焗雞尾包la~之但係雞尾包好多牛油,所以我係間5中至會整gar啫~
咁o岩o岩過左o個個weekend我除左焗小王子爸爸食嘅Bread Roll之外,重焗左幾個熊仔包比小王子做"嘩!Box",所以今日個"嘩!Box"都係熊仔包。

P.S.個熊仔包入面夾左菠菜、雞肉、芝士同cream cheese gar!

重記5記得前兩個禮拜我幚小王子做o個個"細胞模型"?成份Assessment 30分,模型o個part 15分,Presentation o個part又15分
"聚寶盤"有樣o野好,就係無論做咩 Assessment 都好,老師都會派埋張評分Requirement過你,話明份功課係點評分,則係你做左邊part呢就會有幾多分,個project裡面有咩呢又會有幾多分。比分o個時老師就跟住個評分Requirement逐個take,攞幾多分白紙黑字無得咬。
例如好似份"細胞模型"Assessment咁,講到明個Presentation要有內容要有咩,而其中一樣就係如果個presentation講多過2分鐘就會少一分

咁個模型係我做gar ma~所以模型o個part攞滿分係一dd都5出加嘅事嚟嘅。
而以小王子o個種慢世魔王性格,個Presentation要講多過2分鐘~亦都係完全可以肯定嘅事嚟嘅。
所以30分滿分小王子到最後攞到29分啫~比完分之後老師真係問小王子可5可以比左個"細胞模型" 聚寶堂,等佢可以show比以後o係"聚寶堂"度讀 year 7小朋友,等佢地知道要點做呢個"細胞模型"。老實講,好彩小王子5洗攞返個模至返嚟啫~如果5係我真係5知去邊度搵個位比佢放咁大壇o野呀!

好o勒~呢關我終於捱過左o勒,
之但係...........

點解?究竟點解呀?~我真係5明白,如果想考d小朋友點解正正經經測個驗呢?因乜解究硬係要做d勞民傷財嘅事gar呢?又話要環保嘅?重整咩Boardgame至得gar?呢度買張卡紙分分鐘十蚊八蚊gar,明乎其實紙重貴過銀紙law!而且我上次做完o個個"細胞模型"都重未回完氣gar喎~

小王子又返嚟話Christian Study要做BoardGame,真係聞風喪膽呀~

BoardGame?嘩~老師你玩野咩?想玩米出去買富law,整乜鬼要d細路做呀?
家下d老師招招都咁狠,我真係接5住!話哂我都只不過一個移居地球嘅外星人啫~都話地球有地心吸力我用5到超能力gar洛。本來諗住小王子下個禮拜去Camp我就可以嘆世界,點知o個幾日原來係"聚寶堂"醒比我做Boardgame嘅時間,真吹脹!