2012年2月21日星期二

墨魚先生飯糰盒



自從小王子升呢做左中學duck,我同佢都忙到CC下~小王子就忙到嘔~而我就忙過嘔!功課多就不左話下,重下下都係Assessment(評估)嚟,一開學就派埋本o野過你,寫哂邊科有幾多個Assessment、幾時交~占全年o個科嘅幾多分。嘩!我齋睇到o個本o野都見有小小腳軟呀。點解?

呢度好多科目都分等級嘅~則係話如果你英文好,咁上英文堂o個陣你就去同其他英文都好嘅人一班一齊上,5同等級嘅班就學5同嘅o野。erm....叻d就學d深d嘅o野,無咁叻嘅就學d無咁深嘅o野law!之但係即使你係o係最叻o個班,但係你考試同d Assessment做得5好嘅話~即時就燉返你落嚟弱班度上堂ga喎。咁同樣地,o係弱班上緊堂o個d人就更係會搏哂命咁做d Assessment,希望可以上去強班度la。

小王子一嬲成績都好好嘅,所以我一直都好擔心Sydney競掙咁大,小王子嚟到會5會由考第一變左做 考 第 尾 呢?好彩~原來小王子o係Sydney都係叫做叻o個個喎(呢樣o野我真係從來無諗過嘅~)!好似英文咁,小王子就o係AA班o勒~但係數學要o係第二個term至分班,我真係好擔心小王子去5到AA班law!所以小王子d Assessment我真係一d都5敢抬慢,之但係小王子d Assessment又多到死喎~我都5知d先生點攪嘅?英文o個份就似做Art、Art o個份又似做英文、P.E. o個份就重攪o野﹣﹣我直頭5知佢想d o靚仔做乜?歷史o個份又5知想點咁.......攪到我同小王子爸爸全家總動員,小王子做緊呢份o個時,我同小王子爸爸就一個幚佢research第份資料、另一個就search定d相等小王子用嚟做下一個Assessment。
而家小王子忙到連練琴嘅時間都5夠,唉~我真係煩到嘔law!

所以Blog友們!可能你地會發現今年我無day day 寫Blog gar,而且d"嘩!Box"亦都無以前咁復習,其一係忙到無心機la~其二係小王子大個仔,d"嘩!Box"做得太~Baby....好似5係幾好咁law。

其實舊年o係我同小王子去阿根庭表演之前,我已經寫左兩個Ebook食譜,小王子E-ma亦都一早幚我攪掂左個Editing,可以出gar o勒~之但係我懶過嘔,連收錢都嚴麻煩。所以呢兩個ebook食譜,我將會就咁post上Blog比你地睇,費事攪咁多o野law!第一個會o係今個禮拜尾post上嚟,如果你都想學下點整"芝士脆方包"嘅話~就鎖定本Blog o勒!