2011年9月12日星期一

士多啤梨飯糰盒



呢幾個禮拜發生左好多o野,又生日、小王子又開Piano Concert,本來有好多o野要同你地分享~
點知病鬼左!

本來生日就5係幾值得高興嘅事嚟ga o勒~WHY?又短一年命ar ma,而且我今年轉字頭呀~真係聞者傷心、聽者流淚ga!!!重要生日o個日病喎~你話係米5老黎先?


小王子爸爸好好ga~次次我生日呀~情人節呀~母親節呀~結婚記念日呀~小王子爸爸都會同我出去食飯,又或者會送禮物比我ga bor!咁生日同母親節就一定會送o野嘅,erm.....5一定係貴o野嚟ga!有時佢會送個粉紅色嘅暖杯比我咁law~無錯!係一定係粉紅色嘅~點解?因為我最鍾意粉紅色ar ma!hahaha......
我一嬲都覺得,禮物無分貴平嘅~最緊要有心,好過有d連老婆生日都全無表示嘅老公la~我時時都同小王子爸爸講﹣﹣
"5洗買貴o野送比我喎!等第時有錢至買貴o野la~不過如果第時真係發左,你又千奇5好求其送d平o野過我bor!"
係ga!我係覺得咁ga~而家無錢,送個杯比我我都一樣咁開心,但係如果有大把錢你都重求其送個暖杯比我呢~咁就叫無心law!!!
講樣o野比你地知,可能你地會笑我~就係我連個L.V.嘅鎖匙包都無一個嘅,咁其他咩咩咩名牌手袋呀~銀包呀~更加5洗講la!所以我個口頭禪就係﹣﹣
 "如果5係個仔,我即刻可以攞L.V. la!"
咁老實講~我地又5係真係好窮,只係大部入嘅資出都去左小王子度啫。而且我地5係o個種會用成千蚊去買手袋嘅家庭,反而電器又5同喎~幾時有咩新電腦呀~電器出~我地又會o急到實bor!hahaha....That's why我地成家得o個3個人,但係電腦呢~全屋就有8部,你話吹5吹脹?
今年我生日,你地估小王子爸爸送左咩比我呢?..........
就係.........
就係.........
一個L.V.嘅手袋呀!!!!!!
wah hahahaha.....我人生第一個L.V.呢~雖然係二手嘅,不過我都好開心,老實講~如果佢買個全新嘅比我,我諗我會肉都"尺"埋law!話哂我地又5係o個d會負擔呢種奢侈品嘅家庭。
而小王子呢~就送左個普通嘅皮銀包比我,因為我個銀包爛左ar ma。不過其實米又係小王子爸爸買嘅~but 話係小王子送ga law!我生日o個朝係星期三嚟嘅,平時叫小王子起身練琴,要三吹四請ga~點知o個朝我一叫,小王子就即刻彈起身,然後鬼鬼鼠鼠咁送個銀包比我...
小王子﹣﹣"媽媽!Happy Birthday呀~hee hee~"
我﹣﹣"嘩!送比媽媽ga?"
小王子﹣﹣"係呀~"
我拆開見到個銀包,然後大叫....
我﹣﹣"嗚嗚~好可憐嘅爸爸呀!爸爸明明已經送左present比媽媽,點解又要送多份呢?嗚嗚~點解爸爸無 端端要送two禮物比媽媽呢?"
小王子﹣﹣"hee hee~"
P.S.今個week係得呢個嘩box咋!因為小王子School去Camp呀。呢~上凝我講o個單o野呢~不過小王子5去,留返o係屋企!




就係呢個na~