2010年4月11日星期日

小王子的格仔餅


琴日發生左一件恐佈、核特、又驚心動魄嘅事!!!!

嘔~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我本人係勁勁勁怕d蛇蟲鼠蟻嘅~5係普通怕,係超級無敵咁怕!人地見到會走,我見到係會驚到腳都軟,真係走5郁ga!我重有一樣至命傷﹣﹣﹣有潔癖
!呢樣野真係5係我可以控制,有潔癖真係好慘~生活o係壓力底下,時時d神經都拉到行哂!

琴晚,我請左個朋友嚟食飯。本來整左好多餸,重有碟好正嘅咖哩牛腩~點知到我落薯仔o個陣,5知點解,好似神推鬼won咁望下煲野!"咿?點解個鑊則邊會有d一粒粒白色長長地嘅野嘅?

" 我重用雙手指攞嚟睇!差d重放落口度試tim呀~~~~突然間我諗﹣﹣﹣"咿?頭sin有假烏英飛左入嚟喎~~~5通係..........."

嘔~~~~~~~

我驚到5敢上網睇烏英蛋係點樣嘅~~~but我個friend即刻 send左張相比過我。我都話死都5睇ga o勒!

佢又同我講﹣﹣"o拿~叫個仔幚你睇米得law!"
咁我心諗﹣﹣"又係喎!今次重5係養兵千日? wah ha.."
點知.......都5知佢比條咩link我,叫哂小王子嚟準備ga ma,but開極都開5到個page喎~~
ee............咁試左幾次米叫小王子等等sin,我開到至搵佢嚟law!
點知..........說時遲,那時快!佢一行開就開到,重要比我見到!
本來係估估下!家下直頭肯定係!!!!!

我重用手掂過!!!!!!嘩~~~好核凸呀!!!!

嘔~~~~~~~~~

最後呢煲牛腩就成煲落左垃圾筒o勒

~~~哂哂我d心機同錢呀!我發誓﹣﹣今年都5洗旨意我再整牛腩呀!